نائوکی یوشیدا، تهیه کننده Square Enix، تعهد استودیو به Xbox را تکرار می کند

نائوکی یوشیدا، تهیه کننده Square Enix، تعهد استودیو به Xbox را تکرار می کند

مدت زیادی طول کشید، اما Square Enix بالاخره در اوایل سال جاری بازی Final Fantasy XIV روی کنسول‌های ایکس‌باکس عرضه شد.

بازیکنان مدت زیادی منتظر عرضه Final Fantasy XIV برای ایکس باکس بوده اند، اما خوشحالم که بگویم ما یک واکنش واقعا قوی در Xbox دیده ایم. ما جوامعی را دیده‌ایم که شروع به تأسیس کرده‌اند و اکنون در حال رشد هستند. ما پاسخ بسیار خوبی در Xbox داشتیم.

با Final Fantasy XIV به‌عنوان یک فرصت، می‌توانیم از این فرصت برای تقویت جامعه Xbox به سمت فرنچایز Final Fantasy استفاده کنیم. من فکر می‌کنم اینجا جایی است که ما ارتباطات بیشتری را انجام می‌دهیم و روی ایجاد جامعه رو به جلو کار می‌کنیم. و این مهم است، نه برای Final Fantasy XIV، بلکه برای Square Enix. با انتشار Final Fantasy XIV بر روی ایکس باکس، فیل اسپنسر زمان و تلاش زیادی را صرف کرد و تلاش زیادی را برای تحقق آن انجام داد. بنابراین ما می‌خواهیم از آن بهترین استفاده را ببریم و رابطه را با گیمرهای ایکس‌باکس که در حال حرکت رو به جلو هستند، عمیق‌تر کنیم.

می‌خواهم این را به عنوان یک استدلال کلی در نظر بگیرید، اما وقتی صحبت از پلتفرم ایکس‌باکس و این واقعیت است که انتشار عناوین ژاپنی بر روی این پلتفرم دشوار بود، این به این واقعیت مربوط می‌شود که در در بازار ژاپن تعداد بسیار کمی از کاربران Xbox وجود دارد. و طبیعتاً چون ما توسعه دهندگان ژاپنی هستیم، مایلیم که افراد زیادی در کشورمان بازی های ما را انجام دهند. من فکر می‌کنم این برای توسعه‌دهندگان در هر کشوری صدق می‌کند، از هر کشوری که باشند، می‌خواهند افراد زیادی از کشور خودشان بازی‌هایشان را انجام دهند. به همین دلیل، از نظر دیدگاه تجاری، واقعاً یک نقطه دشوار است. من فکر می کنم این به طور کلی یک دیدگاه از نحوه نگاه کردن به چیزها از نظر موقعیت است.

با این حال، در Square Enix، ما سیاست خود را تغییر داده‌ایم. بنابراین اکنون به سمت سیاست انتشار بازی‌های خود به صورت چند پلتفرمی حرکت می‌کنیم و واقعاً می‌خواهیم تا حد امکان بازیکنان بیشتری عناوین ما را بازی کنند. بنابراین با Final Fantasy XIV به عنوان نقطه شروع، ما می‌خواهیم بازی‌های Square Enix بیشتری را بر روی Xbox منتشر کنیم و عناوین بیشتری نیز در Xbox منتشر خواهند شد. بنابراین امیدوارم بازیکنان مشتاقانه منتظر چیزهای آینده روی پلتفرم باشند.

یوشیدا البته به استراتژی چند پلتفرمی جدید اعلام در ماه مه توسط Square Enix. این تا حد زیادی به دلیل فروش ناامید کننده انحصاری های پلی استیشن 5 مانند Final Fantasy XVI (همچنین توسط Yoshida-san تولید شده) و Final Fantasy VII Rebirth بود. اولی، به‌ویژه، به‌تازگی روی رایانه‌های شخصی راه‌اندازی می‌شود، و تصور اینکه در نهایت روی ایکس‌باکس نیز عرضه شود، اصلاً دور از ذهن نیست. ممکن است با سه‌گانه Final Fantasy VII Remake مشکل‌تر باشد، زیرا گمان می‌رود سونی آن بازی‌ها را برای همیشه تضمین کرده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل