ETF های اتریوم از بیت کوین پیشی می گیرند، اما BitNance ورودی جدید یک جایگزین ارائه می دهد

ETF های اتریوم از بیت کوین پیشی می گیرند، اما BitNance ورودی جدید یک جایگزین ارائه می دهد

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. مطالب و مطالب ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

از آنجایی که ETF های اتریوم کشش پیدا می کنند و بیت کوین شتاب خود را از دست می دهد، سرمایه گذاران به توکن های جدید و نوظهور روی می آورند.

ما یک ماه از راه اندازی ETF های اتریوم می گذریم و داده های فعلی نشان می دهد که اتریوم به تدریج در فضای ETF پیشرفت می کند. در همین حال، ETF های بیت کوین بخشی از شتاب اولیه خود را از دست داده اند. با این وجود، بیت کوین با 49 میلیارد دلار دارایی همچنان دست برتر را دارد، در حالی که ETF های اتریوم تنها حدود 7 میلیارد دلار را مدیریت کرده اند. 

با وجود این همه فشار، قیمت BTC در 24 ساعت گذشته بیشتر کاهش یافته و به 59377 دلار رسیده است. در زمان مطبوعات این کاهش سرمایه‌گذاران را به سمت سرمایه‌گذاری در گوشه‌های جدید و ناشناخته فضای کریپتو سوق می‌دهد. در میان بازیکنان جدید، یک توکن کم عرضه جدید جالب وجود دارد – BitNance. 

BitNance (BTN) یک رمز ذخیره ارزش است که در زنجیره هوشمند BNB اجرا می شود (BSC). عرضه توکن 10 میلیون توکن دارد که 5.6 میلیون آن برای پیش فروش آن اختصاص یافته است. 2.75 میلیون برای صرافی های متمرکز ذخیره شده و مابقی عرضه به عنوان نقدینگی اولیه در روز عرضه استفاده می شود. این به سرمایه گذاران و پذیرندگان اولیه این فرصت را می دهد که قبل از فروش به توده ها، درآمد خود را افزایش دهند.

قیمت پیش فروش فعلی یک توکن روی 0.357 دلار ثابت است. با این حال، قیمت مورد انتظار پس از فهرست شدن توکن در صرافی ها 0.465 دلار پیش بینی می شود. 

در حالی که برخی از پروژه‌ها مکانیسم‌های عرضه پویا را برای هدایت نوسانات بازار بررسی می‌کنند، BTN رویکرد محافظه‌کارانه‌تری را اتخاذ می‌کند و عرضه را به کمتر از ۱۱ میلیون سکه محدود می‌کند. این شبیه به طرح اولیه وایت پیپر بیت کوین است و تلاشی برای ایجاد ثبات بلندمدت با وجود نوسانات بدنام بازار است. به همین دلیل، چندین تحلیلگر وجود دارند که BTN را «بیت کوین در بلاک چین» جدید می‌نامند. 

اما این تنها دلیل این مقایسه نیست. مانند بیت کوین، این یک شبکه کاملاً غیرمتمرکز است که به سرمایه گذاران اجازه داد و ستد و معامله بدون هیچ مرجع مرکزی را می دهد. بنیانگذاران BitNance کنترل قراردادها را کنار گذاشته اند. علاوه بر این، بیت‌نانس مانند بیت کوین قصد دارد نه تنها یک ارز دیجیتال، بلکه ذخیره‌ای از ارزش و محافظت در برابر تورم باشد. 

با گزارش BitNance از 60000 توکن فروخته شده در پیش فروش، این سکه جدید در رادار تحلیلگران و سرمایه گذاران قرار گرفته است. تیم BitNance همچنین اشاره می کند که ممکن است یک محصول رمزنگاری با BTN به عنوان سکه اصلی در روزهای پایانی پیش فروش آن وجود داشته باشد. 

همه اینها نشان می دهد که پروژه BitNance قطعاً هیجان انگیز است. اما فقط زمان نشان خواهد داد که آیا ارزش تبلیغات را دارد یا خیر. پروژه‌های جدید، به‌ویژه پروژه‌هایی که عرضه کم دارند مانند BTN، می‌توانند بسیار ناپایدار باشند. سرمایه گذاران باید هنگام جدایی از پول خود محتاط باشند.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. crypto.news هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل