AMD مجموعه هوش مصنوعی Amuse 2.1 را با مدل FLUX.1 بهبود می بخشد، بهینه سازی ها و پشتیبانی از مدل های پیشرفته را برای پردازنده های گرافیکی Radeon و APU های Ryzen اضافه می کند.

AMD مجموعه هوش مصنوعی Amuse 2.1 را با مدل FLUX.1 بهبود می بخشد، بهینه سازی ها و پشتیبانی از مدل های پیشرفته را برای پردازنده های گرافیکی Radeon و APU های Ryzen اضافه می کند.

مجموعه هوش مصنوعی Amuse 2.1 اکنون از مدل Flux.1 پشتیبانی می‌کند و بهینه‌سازی‌های مختلفی را برای پردازنده‌های گرافیکی Radeon و APUهای Ryzen اضافه می‌کند.

AMD’s Amuse به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از مقیاس‌کننده وضوح فوق‌العاده XDNA و پشتیبانی از مدل Flux.1، تصاویر هوش مصنوعی را در پردازنده‌های گرافیکی Radeon و APUهای Ryzen ایجاد کنند.

[گزارش مطبوعاتی]: Amuse 2.1 Beta اکنون برای کاربران Ryzen AI و Radeon GPU در دسترس است و می‌توانید آن را از وب‌سایت TensorStack دانلود کنید. Amuse 2.1 Beta جدید از مدل تازه راه اندازی شده FLUX.1 Schnell بر روی سخت افزار AMD قابل اجرا پشتیبانی می کند. همچنین شامل رفع اشکال‌های مختلف و حتی مدل‌های Stable Diffusion بیشتر برای کاربران برای تجربه‌های پیشرفته است.

FLUX.1 Schnell یک مدل پیشرفته تولید تصویر است که توسط آزمایشگاه های جنگل سیاه راه اندازی شده است. این می تواند تصاویر خیره کننده را تنها در 4 مرحله ایجاد کند و از طریق Amuse بر روی GPU پشتیبانی می شود. پشتیبانی از مدل‌های سازگاری پنهان مبتنی بر Stable Diffusion1.5، مانند Dreamshaper v8 نیز در این به‌روزرسانی اضافه شده است.

مجموعه تصویر AI که FLUX.1 را روی گرافیک AMD Radeon RX 7900 XTX به نمایش می گذارد.

Amuse 2.1 Beta همچنین شامل به‌روزرسانی است که کیفیت تصویر را برای همه مدل‌ها بهبود می‌بخشد و همچنین رفع اشکالاتی را که روی کاربران سخت‌افزار قدیمی‌تر تأثیر می‌گذارد، بهبود می‌بخشد.  در حالی که نرم افزار هنوز در حالت “بتا” است و همانطور که هست ارائه می شود، تجربه باید با این به روز رسانی پایدارتر باشد.

برای اجرای FLUX.1 Schnell بر روی یک پردازنده گرافیکی Radeon RX 7900 XTX، به حالت پیشرفته بروید و مدل FLUX.1 Schnell را از گالری دانلود کنید. سپس می توانید تصاویر را با استفاده از تب “متن به تصویر” تولید کنید. لطفاً توجه داشته باشید که FLUX.1 Schnell یک مدل بسیار بزرگ است و زمان تولید شما بر اساس پیکربندی سیستم شما متفاوت است و تحت تأثیر مؤلفه هایی مانند سرعت درایو، اندازه حافظه، سرعت و تنظیمات و غیره است. پشتیبانی از FLUX.1 در Amuse 2.1 Beta آزمایشی است و بازخورد پذیرفته می شود.

گزارش تغییرات کامل:

  • پشتیبانی اولیه و آزمایشی برای FLUX.1 اضافه شد (فقط حالت پیشرفته).
  • 23 مدل مختلف انتشار پایدار به گالری مدل اضافه شد.
  • بهبود کیفیت تصویر برای زمانبندی.
  • در برخی موارد ترتیب نمایش نادرست دستگاه را برطرف کنید.
  • برای کاربرانی که تحت‌تاثیر رجیستری‌های شمارنده عملکرد فاسد قرار گرفته‌اند، رفع مشکل شود.
  • رفع اشکال جزئی که بر روی کاربران دارای سخت افزار قدیمی تأثیر می گذارد.

نیازهای سیستم

مدل سخت افزار توصیه شده
مدل های جدید LCM و SDXL Turbo پردازنده های AMD Ryzen AI 300 Series، AMD Ryzen 8040 Series یا AMD Ryzen Series 7040
FLUX.1 Schnell کارت‌های گرافیک AMD Radeon RX 7900 XTX، AMD Radeon PRO W7900 و AMD Radeon PRO W7800

حداقل رم مورد نیاز سیستم: 32 گیگابایت حافظه سیستم

عملکرد بر اساس سرعت درایو و حافظه متفاوت است.

FLUX.1 Schnell (حالت حداقل حافظه) Radeon RX 7900 XT
حداقل رم مورد نیاز سیستم: 32 گیگابایتعملکرد بر اساس سرعت درایو و حافظه متفاوت است.

مرجع عملکرد (AMD Radeon RX 7900 XTX)

مدل

پست

رزولوشن

مرحله استنتاج

زمان سپری شده (ثانیه)

Flux_schnell-f16-onnx گربه با شنل و تی شرت که روی آن نوشته شده است “FLUX + AMUSE” 1024×1024 4 49.9s
این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل