پیش‌سفارش‌های آیفون 16 ممکن است از اوایل امسال آغاز شود، زیرا قرار است به جای سه‌شنبه، روز دوشنبه اعلام شود.

پیش‌سفارش‌های آیفون 16 ممکن است از اوایل امسال آغاز شود، زیرا قرار است به جای سه‌شنبه، روز دوشنبه اعلام شود.

اپل قرار است سری آیفون 16 را در 9 سپتامبر معرفی کند. در کنار اپل واچ بازطراحی شده سری 10. ابتدا گزارش شده بود که این دستگاه ها یک روز بعد در دهمین روز معرفی خواهند شد، اما این شرکت مناسب دید که یک روز زودتر میزبان رویداد خود باشد. با این حال، شایعه ای مبهم ادعا می کند که پیش خرید آیفون 16 یک روز زودتر از زمان مورد انتظار آغاز می شود.

پیش‌سفارش‌های آیفون 16 ممکن است یک روز زودتر آغاز شود زیرا اپل روزهای رویداد معمول خود را تغییر می‌دهد

Apple معمولاً از جمعه شروع به پیش‌سفارش برای دستگاه‌های خود می‌کند، اما این بار، یک وبلاگ آلمانی، Macerkopf، بیان می کند که روز پنجشنبه، یک روز زودتر از 12 سپتامبر آغاز خواهد شد. این نشریه دلیلی برای تغییر ارائه نکرده است. در برنامه های معمول اپل و هیچ منبعی ذکر نشده است، به این معنی که کاربران باید اخبار را با کمی نمک دریافت کنند.

برای تقویت این ادعاها، اپل رویداد معرفی آیفون خود را یک روز زودتر میزبانی می کند زیرا معمولاً سه شنبه را برای اعلامیه های بزرگ خود انتخاب می کند. این بار، این شرکت روز دوشنبه در مرکز صحنه خواهد بود و اگر شرکت به چارچوب زمانی خود پایبند باشد، پیش‌سفارش آیفون 16 می‌تواند از روز پنجشنبه آغاز شود. برای تکمیل آن، “It’s Glowtime” اولین رویدادی خواهد بود که اپل در روز دوشنبه میزبان محصولات جدید خواهد بود.

باید دید آیا ارتباطی بین روزهای اعلام و پیش‌سفارش‌ها وجود دارد یا خیر، و در صورت وجود، می‌توانیم شاهد عرضه دستگاه‌ها یک روز زودتر باشیم. اگر اینطور نباشد، اپل مانند همیشه جمعه را انتخاب می کند تا به کاربران اجازه دهد پرچمداران جدید را آنلاین سفارش دهند. مجموعه iPhone 16 احتمالاً در تاریخ نوزدهم یا 20، بسته به اینکه پیش‌سفارش‌ها چه زمانی فعال می‌شوند.

آیفون 16 اولین دستگاه‌های خالص مجهز به هوش مصنوعی اپل خواهد بود، اما باید تا iOS صبر کنید. 18.1 برای دریافت ویژگی های جدید Apple Intelligence. ما این رویداد را به تفصیل با پوشش گسترده فراتر از اعلامیه‌های عمومی پوشش خواهیم داد، بنابراین مطمئن شوید که به آن پایبند باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل