SolarWise از VeChain برای راه حل های انرژی پایدار استفاده می کند، به روز رسانی های کلیدی رونمایی شد

SolarWise از VeChain برای راه حل های انرژی پایدار استفاده می کند، به روز رسانی های کلیدی رونمایی شد

  • مشارکت SolarWise با VeChain، $VET را در اکوسیستم خود ادغام می‌کند و کاربرد توکن را در عملیات انرژی‌های تجدیدپذیر تقویت می‌کند.
  • SolarWise با اولین مزرعه خورشیدی خود در برزیل، که توسط یکپارچه سازی بلاک چین VeChain و نظارت بر زمان واقعی DAPP پشتیبانی می شود، به سمت راه حل های انرژی پایدار پیش می رود.

به دنبال همکاری‌های قبلی VeChain با موسسه رتبه‌بندی کریپتو کربن (CCRI) برای اجرای سریع چارچوب خود و اطمینان از انطباق با مقررات بازارهای دارایی‌های رمزنگاری اتحادیه اروپا (MiCA)، همانطور که در CNF اخیر گزارش شده است به روز رسانی، این شرکت به گسترش مشارکت های خود ادامه می دهد. .

در حال حاضر، شریک VeChain، SolarWise مالک The Sun AG، با تکمیل آتی اولین خورشیدی خود، انرژی تجدیدپذیر و ادغام بلاک چین خود را ارتقا می دهد. مزرعه در برزیل، برای 20 سپتامبر 2024 تنظیم شده است. همانطور که که قبلاً بحث شد، قراردادهای فعال در پلتفرم VeChain با شتاب گرفتن تلاش‌های پایداری در سراسر جهان در حال افزایش است.

SolarWise با VeChain شریک شد، عرضه $SUN را به تعویق انداخت

پیشرفت مزرعه، از جمله اقدامات امنیتی و ساخت و ساز نهایی، به‌طور بی‌درنگ توسط جامعه از طریق فید زنده در DAPP SolarWise نظارت می‌شود. SolarWise راه اندازی توکن $SUN خود را به تعویق انداخته است و ترجیح می دهد از طریق $VET ارزش را برای کاربران به حداکثر برساند. این شرکت اطمینان می دهد که XP به دست آمده در DAPP خود علیرغم تاخیر، دست نخورده باقی می ماند.

از آنجایی که SolarWise در انتظار تاییدیه نظارتی حیاتی از سوی FINMA است، مدیرعامل رونی بر تعهد آنها به ایجاد پل ارتباطی بین صنایع سنتی و غیرمتمرکز تاکید کرد:

ما هیجان زده هستیم که مطمئن شویم نوآوری هایمان بر هر دو حوزه تأثیر می گذارد.

با این حال، طبق داده‌های CoinMarketCap امروز، VeChain (VET) با قیمت 0.02278 دلار معامله می‌شود که با کاهش 0.08% در بازار روز گذشته و 4.56% در هفته گذشته.

با این وجود، SolarWise از طریق مشارکت با VeChain، $VET را به عنوان توکن اصلی در اکوسیستم خود انتخاب کرده است. هدف این تصمیم افزایش است. ابزار $VET با ادغام آن در عملیات کلیدی مانند ضرب NFT های خورشیدی، تراکنش ها، و پرداخت های ماهانه فروش انرژی، ایجاد یک رابطه سودمند متقابل بین SolarWise و VeChain.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل