فلوکی همکاری با دانشگاه دو و میدانی میامی را اعلام کرد

فلوکی همکاری با دانشگاه دو و میدانی میامی را اعلام کرد

مشارکت چند ساله، بازی فلوکی والهالا را در سراسر دانشگاه دو و میدانی میامی به نمایش خواهد گذاشت

MIAMI، فلوریدا (27 اوت 2024) – سازمان ارزهای دیجیتال، Floki، همکاری با دانشگاه میامی دو و میدانی را اعلام کرده است.

Floki مفتخر است اعلام کند که Valhalla، یک MMORPG (بازی نقش آفرینی آنلاین انبوه چندنفره) پیشگامانه، در خط مقدم همکاری چند ساله و با سابقه با گروه دو و میدانی دانشگاه میامی خواهد بود. این مشارکت پیشگامانه باعث می‌شود پیام‌های فلوکی و والهالا به‌طور برجسته در سراسر دانشگاه میامی آتلتیک نمایش داده شوند.

کریس ماراگنو، معاون ارشد شرکت Hurricane Global Partnerships گفت: “ما برای این همکاری با Floki بسیار هیجان‌زده هستیم.” آن‌ها در تعهد ما به تعالی و تلاش‌های مستمر ما برای ارتقای تجربه طرفداران طوفان‌های میامی سهیم هستند و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا این همکاری را به زندگی تبدیل کنیم.» این قرارداد چند ساله، بازی فراگیر NFT متاورس فلوکی، والهالا، را از طریق محتوای منحصربه‌فرد به نمایش می‌گذارد. و تبلیغات با Hurricanes که در پلتفرم‌های اجتماعی، دیجیتالی و در محل برگزار می‌شود.

برای شروع این همکاری، Floki به Canes Connection، مجموعه رسمی NIL Hurricanes میامی، به ازای هر گل میدانی که توسط Hurricanes در طول فصل فوتبال ایجاد می‌شود، کمک مالی می‌کند.

درباره FLOKI

Floki رمز ارز و توکن مفید اکوسیستم فلوکی است. هدف فلوکی تبدیل شدن به شناخته‌شده‌ترین و پرکاربردترین ارز رمزنگاری شده در جهان است که بر ابزارهای مفید، بشردوستانه، جامعه و بازاریابی تمرکز دارد. Floki در حال حاضر دارای بیش از 490000 دارنده و یک برند قوی است که به لطف مشارکت های بازاریابی استراتژیک در سطح جهانی شناخته شده است. در floki.com بیشتر بیاموزید.

درباره دانشگاه میامی دو و میدانی
گروه بین دانشگاهی دانشگاه میامی دو و میدانی، عضو انجمن ملی دو و میدانی دانشگاهی (NCAA) و کنفرانس سواحل اقیانوس اطلس (ACC)، از بیش از 400 دانش آموز ورزشکار در 18 رشته ورزشی پشتیبانی می کند. میامی در تاریخ تاریخی خود 21 قهرمانی تیمی و 85 قهرمانی کشوری انفرادی را کسب کرده است. UM Athletics به توسعه و حمایت از دانشجویان ورزشکار خود در تلاش برای دستیابی به برتری شخصی، تحصیلی و ورزشی که منجر به بالاترین استانداردهای موفقیت می شود اختصاص داده است. برای اطلاعات بیشتر به www.miamihurricanes.com مراجعه کنید.< /p>

درباره افسانه ها
لجندز که در سال 2008 تأسیس شد، یک شرکت تجربه برتر است. با شش بخش فعال در سراسر جهان – برنامه ریزی جهانی، فروش جهانی، مشارکت های جهانی، مهمان نوازی، کالاهای جهانی، و راه حل های فناوری جهانی – به مشتریان و شرکا یک پلت فرم راه حل خدمات مبتنی بر داده ها و تجزیه و تحلیل 360 درجه ارائه می دهد تا برند خود را ارتقا دهند و چشم انداز خود را اجرا کنند. در حال حاضر، Legends با مشتریان خیمه شب بازی در سراسر حوزه های تجاری از جمله ورزش های حرفه ای کار می کند. دانشگاهی؛ جاذبه ها؛ سرگرمی؛ و همایش ها و اوقات فراغت. ما پیشروان صنعت در طراحی، برنامه ریزی و تحقق تجربیات استثنایی در ورزش و سرگرمی هستیم. برای اطلاعات بیشتر، از www.Legends.net دیدن کنید و ما را در فیس بوک دنبال کنید ، توییتر و اینستاگرام @TheLegendsWay.

درباره VALHALLA

Valhalla چرخشی در ماجراجویی کلاسیک Creature-Collection است که در یک دنیای باز پر جنب و جوش، پر جنب و جوش و MMORPG با الهام از اساطیر نورس تنظیم شده است. بازیکنان با مجموعه متنوعی از موجودات عجیب و غریب به نام ورا تعامل می کنند و آنها را کشف، رام می کنند، آموزش می دهند و معامله می کنند. به تنهایی یا به عنوان یک قبیله، بازیکنان در یک اقتصاد پویا و مبتنی بر بازیکن شرکت می‌کنند تا در رتبه‌های اجتماعی بالا بروند و به برتری تاکتیکی در میدان نبرد شبکه شش ضلعی دست یابند. در valhalla.game بیشتر بیاموزید.

وب سایت: https://www.floki.com/ 
یوتیوب: https://www.youtube.com/@FlokiOfficial 
تلگرام: https ://t.co/vBZd3lbFQK 
اینستاگرام: https://www.instagram.com/floki_crypto/ 
Tik Tok: https://www.tiktok.com/@floki_crypto 
اختلاف: https://discord.com/invite/floki 
فیس بوک: https://www.facebook.com/groups/290420602797109/?ref=share  
Reddit: https://www.reddit.com/r/Floki/ 
Twitch: https://www.twitch.tv/officialfloki 
بازی Valhalla: https://valhalla.game/

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل