قیمت WLUNC پس از بازگشایی پل Terra 28٪ افزایش یافت: آیا LUNC نیز همین روند را دنبال خواهد کرد؟

قیمت WLUNC پس از بازگشایی پل Terra 28٪ افزایش یافت: آیا LUNC نیز همین روند را دنبال خواهد کرد؟

  • بازگشایی پل Terra قیمت WLUNC را 28 درصد افزایش داده است که نشان دهنده افزایش فعالیت بازار علیرغم چالش‌های نظارتی و بازسازی مداوم است.
  • با به‌روزرسانی‌های عملیاتی و تغییرات حاکمیتی آتی، از جمله سوخت‌گیری دارایی‌ها و ارتقاء پلتفرم، بازار به دقت دنبال می‌کند تا ببیند آیا LUNC منعکس‌کننده افزایش WLUNC است.

Terra Classic، با نام مستعار Luna Crypto یا Terra Luna (LUNC)، یک پروتکل بلاک چین است که از stablecoins برای حفظ ثبات قیمت به ارزهای فیات متصل شده است. اخیراً، Terraform Labs بار دیگر پل شاتل را باز کرد و به کاربران اجازه داد دارایی‌های LUNC و USTC خود را از شبکه‌هایی مانند اتریوم، BNB Chain و Harmony به Terra Classic منتقل کنند.

تکرار مجدد بحث قبلی ما ، آزمایشگاه‌های Terraform برای 19 سپتامبر 2024 جلسه ورشکستگی مهم را به عنوان بخشی از سازماندهی مجدد فصل 11 برنامه‌ریزی کرده است. این حرکت واکنش قابل توجهی در بازار به همراه داشت، به طوری که قیمت Wrapped Luna Classic (WLUNC) با 28 درصد افزایش به 0.00008246 دلار رسید و حجم معاملات برای WLUNC تا 237.75 درصد افزایش یافت.

این پل به مدت 30 روز پس از تاریخ اجرایی پیش بینی شده طرح فصل 11 آزمایشگاه های Terraform، که در حدود 30 اکتبر 2024 پیش بینی می شود، عملیاتی خواهد شد. طبق داده های CoinMarketCap امروز، قیمت LUNC 0.00008343 دلار است. در روز گذشته 1.84% افزایش یافت اما در هفته گذشته 0.16% کاهش یافت.

آیا LUNC همین را دنبال خواهد کرد؟

با بازگشایی پل شاتل، به کاربران توصیه می‌شود که دارایی‌های LUNA Classic (LUNC) خود را فورا بازخرید کنند، زیرا هر دارایی باقی‌مانده پس از بسته شدن پل سوزانده می‌شود. این حرکت بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر Terra برای انطباق با تغییرات نظارتی، از جمله توافق با SEC و به‌روزرسانی‌های انطباق است.

علاوه بر این، Terra Proposal 4818 را به عنوان CNF قبلاً گزارش شده، با هدف ارتقاء پلتفرم به نسخه 2.12.4. این پیشنهاد نه تنها حداقل نرخ کمیسیون 5% را برای اعتبار سنجی ها تعیین می کند، بلکه قصد دارد توکن های LUNA، LUNC و USTC را از کیف پول های TFL و Luna Foundation Guard بسوزاند. اکنون سؤال این است که آیا LUNC در نتیجه این تغییرات، حرکات مثبت مشابه یا واکنش های بازار را تجربه خواهد کرد.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل