فعالیت TON دو بار در یک روز متوقف شد و از زمان توقف ده ساعت پیشی گرفت

فعالیت TON دو بار در یک روز متوقف شد و از زمان توقف ده ساعت پیشی گرفت

شبکه باز (TON) با یک بلوک دیگر روبرو است توقف تولید پس از نزدیک به شش ساعت خرابی در اوایل امروز تجربه شد.

طبق داده‌های زنجیره‌ای، آخرین بلوک چهار ساعت پیش تولید شد.

در یک پست X، نمایه رسمی TON این اختلال را به ضرب کردن DOGS، توکنی که به عنوان پاداش بین کاربران تلگرام توزیع می شود. علاوه بر این، این پست بیان می‌کرد که سرمایه کاربران در خطر نیست.

رییس TON Ventures Ian Wittkopp به اشتراک گذاشت در رسانه‌های اجتماعی بیش از 550 میلیون دلار DOGS بین کاربران تلگرام توزیع شد که منجر به بزرگترین تعداد کاربر فعال روزانه در تاریخ TON شد.

علی‌رغم قطع شدن بلاک چین، TON. طی 24 ساعت گذشته تنها 1 درصد کاهش داشته است. در همین حال، سایر ارزهای دیجیتال مهم مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به ترتیب با 4.4% و 2.1% اصلاحات در مدت مشابه کاهش یافته است.

معنی‌دار است. رشد سالانه

اکوسیستم TON در سال 2024 رشد قابل توجهی داشته است. بر اساس داده های DefiLlama، ارزش کل قفل شده (TVL) در شبکه در 1 ژوئیه به 1.1 میلیارد دلار رسید.

با وجود رکود در TVL که در ماه آگوست ثبت شد، تقریباً 580 میلیون دلار در TVL TON همچنان 665٪ بیشتر از 1 ژانویه است.

علاوه بر این، فعالیت سالانه TON نیز رشد قابل توجهی داشته است. . داده‌های DappRadar نشان می‌دهد که شبکه از 95770 کیف پول فعال منحصر به فرد (UAW) و 337820 تراکنش در 26 آوریل به 236380 UAW و 497910 تراکنش چهار ماه بعد.

فعال ترین برنامه های کاربردی در شبکه عبارتند از صرافی غیرمتمرکز Ston Fi، با بیش از 476000 UAW ثبت شده در 30 روز گذشته، و بازی بازی و کسب درآمد Catizen، که دارای تقریباً 463000 UAW در همان دوره نشان داده شده است.

به‌گفته DappRadar، قابل‌توجه، Catizen مسئول هدایت TON به نقطه هشتمین بلاک چین بزرگ با میانگین روزانه UAW بود. TON ماه گذشته به میانگین روزانه 196000 UAW رسید.

این تحولات در عملکرد قیمت سالانه TON منعکس شد. علیرغم سقوط 17 درصدی در هفت روز گذشته، توکن بومی The Open Network در حال حاضر پس از رسیدن به اوج رشد 250 درصدی در 14 ژوئن، 134 درصد از سال تا به امروز افزایش یافته است.

ذکر شده در این مقاله
پست شده در: TON، < a href="https://cryptoslate.com/places/us/" rel="tag">ایالات متحده، Crypto

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل