اپل نسخه بتای 8 iOS 18 و به‌روزرسانی‌های اضافی را برای توسعه‌دهندگان منتشر می‌کند، احتمالاً آخرین نسخه بتا قبل از معرفی آیفون 16

اپل نسخه بتای 8 iOS 18 و به‌روزرسانی‌های اضافی را برای توسعه‌دهندگان منتشر می‌کند، احتمالاً آخرین نسخه بتا قبل از معرفی آیفون 16

اپل در آستانه اعلام انتشار بیلدهای کاندید iOS 18 است، اما تا زمانی که این شرکت رده آیفون 16. با این حال، iOS 18 بتای 8 جدید اینجاست، که احتمالاً آخرین به روز رسانی قبل از رویداد بزرگ این شرکت ‘It’s Glowtime’ باشد. به غیر از iOS 18 و iPadOS 18، اپل نسخه بتای 8 WatchOS 11 را نیز منتشر کرده است. macOS 15، visionOS 2 و به‌روزرسانی‌های بیشتر.

اپل iOS 18، iPadOS 18 beta 8 را در کنار watchOS 11، visionOS 2، macOS 15 و tvOS 18 برای توسعه دهندگان منتشر کرده است

اگر به آن علاقه دارید، iOS 18 و iPadOS 18 beta 8 را می‌توانید از طریق برنامه تنظیمات دستگاهتان در iPhone و iPad سازگار دانلود کنید. با این حال، به عنوان یک الزام، باید Apple ID خود را به حساب توسعه دهنده خود پیوند دهید تا به‌روزرسانی را از طریق هوا دریافت کنید. اگر این دو حساب را متصل نکرده باشید، به روز رسانی را دریافت نخواهید کرد.

اگر پیش نیازها را دنبال کرده‌اید، به سادگی به برنامه تنظیمات در آیفون خود بروید و به General > به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار > به‌روزرسانی‌های بتا بروید و آخرین نسخه بتا 8 را روی iPhone یا iPad خود نصب کنید. دستورالعمل های روی صفحه نمایش توجه داشته باشید که این روند برای هر دو دستگاه یکسان است، بنابراین نگران نباشید. همانطور که قبلا ذکر شد، اپل همچنین هشتمین ساخت توسعه دهنده watchOS 11، macOS 15، tvOS 18 و visionOS 2 را منتشر کرده است. مشابه نسخه بتای iOS 18، این به روز رسانی ها همچنین از شما می خواهند که Apple ID خود را به حساب توسعه دهنده خود متصل کنید.

iOS 18 یک به‌روزرسانی بزرگ است که تمام خوبی‌های هوش اپل را شامل می‌شود، اما با عرضه اولیه نرم‌افزار در دسترس نخواهد بود. این بدان معناست که با انتشار iOS 18.1 باید چند هفته دیگر منتظر بمانید تا به ویژگی های هوش مصنوعی اپل دست پیدا کنید. با این حال، این شرکت مجموعه‌ای از افزودنی‌های جلویی را در iOS 18 اضافه کرده است که یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌هایی است که اپل برای iPhone و iPad منتشر کرده است.

برخی از این ویژگی‌ها شامل یک مرکز کنترل بازطراحی شده است که اکنون به شما امکان می‌دهد کنترل‌ها را بر اساس تنظیمات برگزیده خود تنظیم کنید و صفحاتی را برای گزینه‌های بیشتر اضافه کنید. در صفحه اصلی، اپل اکنون به کاربران iOS 18 و iPadOS 18 اجازه می دهد تا ظاهر نمادهای برنامه را با ابزارهای متعددی که برای تغییر ظاهر در دسترس هستند، سفارشی کنند. همچنین، اکنون گزینه ایجاد فضاهای خالی در صفحه اصلی را نیز دارید، تغییری که بزرگ نیست اما برای کاربران آیفون جدید است.

زمانی که اپل به‌روزرسانی‌ها را برای عموم منتشر می‌کند، شما را در جریان قرار می‌دهیم، بنابراین مطمئن شوید که برای اطلاعات بیشتر همراه باشید. تا کنون ما انتظار داریم که این شرکت به زودی پس از رویداد معرفی آیفون 16، ساخت‌های نامزد انتشار را ببیند.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل