پیش فروش Bitnance (BTN) آتش گرفت، 73000 توکن فروخته شد به علاوه ATH جدید

پیش فروش Bitnance (BTN) آتش گرفت، 73000 توکن فروخته شد به علاوه ATH جدید

جایگزین جدید بیت کوین برای BNB-Chain در حال افزایش محبوبیت است.  هفته گذشته، عرضه اولیه سکه از توکن BTN دلار آغاز شد، با افزایش روزانه فروش با رکورد یک روزه که کمی کمتر از 3100 توکن بود.  با این حال، روز سه‌شنبه، همه چیز تغییر کرد زیرا پیش‌فروش توکن Bitnance از 65000 توکن پیش فروش شده به نزدیک به 75000 رسید.

بالاترین رکورد یک روزه برای پیش‌فروش BTN اکنون بیش از دو برابر قبلی است. فقط کمتر از 6750 توکن فروخته شده [ تایید شده از طریق آدرس های تراکنش پیش فروش: 1، 2].    بیشتر اینها از خریداران بزرگتر با وجوه سنگین تر، نسبت به “میگوهای کریپتو و پلانکتون” به دست می آید.

ادامه روند صعودی در منافع، به نشانه های قوی از یک لیست ارز دیجیتال بسیار سودآور ادامه می دهد. .

Bitnance در حال حاضر به قیمت 0.357 دلار به ازای هر توکن در این عبارت پیش‌فروش فروخته می‌شود، اما در تاریخ 5 دسامبر در صرافی‌های ارزهای دیجیتال، ارزش آن 30% در سبد خریداران پیش‌فروش افزایش می‌یابد.   دلار BTN [bep-20] در اولین صرافی خود با قیمت 0.456 دلار فهرست می شود.

بازده سرمایه گذاری فوری برای سرمایه گذاران پس از ثبت در بورس رمزنگاری

به زبان ساده، سرمایه گذاری 357 دلاری امروز به حداقل 456 دلار تبدیل می شود، پس از رسیدن به سقف در این پیش فروش

فهرست CEX نیز می‌تواند زودتر از موعد ارائه شود، اما اگر پیش‌فروش توکن زودتر به فروش برسد.  اگر 5.5 میلیون دلار BTN از عرضه توکن پیش‌فروش اختصاص‌یافته توسط سرمایه‌گذاران خریداری شود [هر لحظه] ICO فوراً بسته می‌شود و فرآیند فهرست‌بندی CEX طی 2 تا 3 هفته انجام می‌شود.

چرا Bitnance (BTN) به عنوان یک سرمایه گذاری ارز دیجیتال خوب دیده می شود؟

به نظر می‌رسد خریداران اصلی پیش‌فروش از معامله‌گران ارزهای دیجیتال موفقی باشند که Tron (TRX)، Tether (USDT)، Ethereum (ETH)، Shiba Inu (SHIB) یا کسپا (KAS) سکه.

طبق گزارش اخیر، با پیوندی به راستی‌آزمایی TXhash، خریدار برتر پیش‌فروش یک نهنگ ETH که ارزشی نزدیک به یک میلیون دلار دارد رمزارز در آدرس کیف پول خود.

سرمایه گذاران رمزارز به یک دلیل ساده به این پیش فروش رمز روی می آورند: هر سرمایه گذار عاقل به ابزار Bitnance که در زنجیره BNB است نیاز دارد.

توکن BTN به عنوان جایگزینی برای بیت کوین برای اکوسیستم عظیم کاربران بلاک چین بایننس راه اندازی خواهد شد.  این می‌تواند برای بیش از 183،000،000 معامله‌گر رمزارز در سراسر جهان و به‌ویژه برای سرمایه‌گذاران غیرآمریکایی با جیب‌های سنگین مفید باشد.

Bitnance (BTN) یک رمز ذخیره ارزش مانند بیت‌کوین (BTC) خواهد بود. ) اما بر اساس لایه 1 بهتر بلاک چین و تراکنش های خرید و فروش پیش بینی می شود به طور متوسط ​​80٪ هزینه کمتری داشته باشند.    نهنگ کریپتو که خواهان دارایی دیجیتال SOV است، می‌تواند ۸۰ دلار از هزینه‌های مالیات تراکنش ۱۰۰ دلاری خود را که ناشی از تجارت در بیت‌کوین-بلاک چین است، پس انداز کند.

Bitnance بهتر از بیت کوین

و این توکن جدید در زنجیره BNB دارای لبه های دیگری نیز در BTC است.

درست مانند بیت کوین. ارزش انبوه خود را از یک ارز دیجیتال کمیاب با عرضه کل 21,000,000 [میلیون] به دست می آورد.  نسبت به تقاضای پایه کاربران کریپتو، ارزش آن با افزایش تعداد افرادی که از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند، افزایش می‌یابد.

تا سپتامبر 2024 چند نفر از Crypto استفاده می کنند؟

تا امروز، 27 اوت، کمی بیش از 560,000,000 [میلیون] نفر از Crypto استفاده می کنند.

در حالی که برخی ممکن است فکر کنند این عدد بسیار زیاد است، اما با کل جمعیت جهان ارتباطی ندارد.   در سال 2024، 7,951,000,000 [میلیارد] نفر در اینجا روی زمین زندگی می‌کنند و ثبت‌نام کرده‌اند.

در واقعیت، پایگاه کاربران ارزهای دیجیتال راه درازی برای رشد دارد.  5.930 میلیارد نفر دیگر در قید حیات ممکن است در نهایت نیاز به استفاده از ارز دیجیتال داشته باشند و دارایی‌های دارای ارزش ذخیره‌سازی مانند بیت‌کوین و بیت‌نانس به دلیل منابع بسیار کم ارزش پیدا می‌کنند.

توکن فروشگاه ارزش مبتنی بر زنجیره BNB از BTC کمیاب تر خواهد بود

در حال حاضر، بیت کوین دارای برتری است زیرا در سال 2011 تاسیس شد، اولین ارز رمزنگاری شده تا کنون.

با این حال، این “گام اول” با بسیاری از ایرادات همراه بود. ثابت شود. هیچ تجربه ای برای توسعه دهنده آن وجود نداشت که از آن استفاده کند و این یک آسیب پذیری بیت کوین است که همه متخصصان رمزارز از آن آگاه هستند.

دوم، از نظر اکوسیستم کلی واقعی، زنجیره BNB که Bitnance از آن استفاده خواهد کرد. به عنوان فناوری لایه 1 آن، دسترسی بیشتری دارد.

اکوسیستم بایننس چقدر بزرگ است. ?

صرافی رمزارز بایننس بزرگترین صرافی در جهان است.  بلاک چین بایننس نیز یکی از 3 بلاک چین برتر در سطح جهان است.     اکثر افرادی که در سطح جهانی به رمزارزها دسترسی دارند یا نیاز دارند، به Binance نیاز دارند.    ایالات متحده و بخش‌هایی از اروپا که می‌خواهند از طریق ارز فیات به نام «قبض دلار» قدرت را حفظ کنند، تنها گروه‌هایی هستند که در مقابل بایننس قرار دارند.  و حتی آنها در این نبرد دوام نمی‌آورند.

مردم بیشتری نسبت به بیت‌کوین بلاک چین [BTCBC] برای همیشه در BNB-Chain معامله می‌کنند و به محض اینکه معامله‌گران بتوانند پس‌اندازهای واقعی را در زمان واقعی مشاهده کنند. با ماندن در زنجیره، $BTN احتمالا منفجر می شود.

این انفجار قیمت توکن Bitnance را افزایش می دهد. برخی معتقدند که تا سال آینده می تواند تا 12000 درصد رشد کند.  با این حال، تاریخ را نمی توان تضمین کرد و با بازاریابی کافی، ممکن است در نیمی از آن زمان اتفاق بیفتد.

با این حال، جهش در ارزش رمز باید بسیار سریعتر از بیت کوین (BTC) باشد، زیرا BTN خواهد داشت. عرضه توکن بسیار کمتر  فقط 10,000,000 [میلیون] بیت‌نانس ضرب خواهد شد.   این کمتر از نصف بیت کوین است و این احتمال را ایجاد می کند که قیمت BTN بتواند 4 برابر سرعت بیت کوین یا سریعتر رشد کند.

هر دو ارز دیجیتال دارایی با ارزشی هستند و فقط زمان می تواند آن را تشخیص دهد. حقایقی در مورد قیمت  با این حال، از هم‌اکنون، سرمایه‌گذاران روی توکن Bitnacne (BTN) شرط‌بندی می‌کنند تا حداقل از نظر بازده سود برای سال‌های 2024 و 2025 بهتر از بیت‌کوین عمل کنند.

گروه subreddit r/BitnanceTokens نیز در هفته گذشته شاهد رشد بیش از 150 کاربر بوده است که به موازات رشد پیش فروش توکن است. .

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.