قیمت XRP با شاخص‌های صعودی، سودهای بزرگ پیش رو را مشاهده کنید

قیمت XRP با شاخص‌های صعودی، سودهای بزرگ پیش رو را مشاهده کنید

  • یک تحلیلگر حرکت بزرگی را برای XRP پیش‌بینی می‌کند که با باریک شدن باندهای بولینگر و تجمع نهنگ‌ها پشتیبانی می‌شود.
  • ریپل. نهنگ‌ها 50 میلیون XRP جمع‌آوری می‌کنند، که نشان‌دهنده اعتماد سازمانی قوی به آینده توکن است.

در توئیت، تحلیلگر و معامله گر محبوب Jaydee اظهار نظر مهمی در مورد XRP کرده است که بر ارتباط شاخص باندهای بولینگر (BB) در پیش بینی حرکت بزرگ قیمت تاکید می کند. جیدی معتقد است که وقتی باندهای بولینگر نازک می شوند، معمولاً نشان می دهد که یک تغییر قابل توجه در شرف وقوع است.

الگوی تاریخی نشان می‌دهد که یک موج 10x-650x می‌تواند در افق باشد 

الگوی تاریخی این نظریه را تأیید می‌کند ، زیرا دو چرخه قبلی BB های نازک تر با افزایش قیمت از 10 برابر تا 650 برابر در یک سال همزمان بود. این الگو توجه XRP، با بسیاری مشتاق است که ببیند کاهش فعلی BB برای آینده کریپتو چه معنایی دارد.

Jaydee در دیدگاه خوش بینانه خود تنها نیست. همانطور که قبلاً گزارش شده، یکی دیگر از تحلیلگران معروف نسبت به توکن ریپل خوش بین است و پیش بینی افزایش تاریخی قیمت دارد.

این تحلیلگر به ظهور نشانه اشاره کرده است. یک پرچم هفت ساله گاو نر، یک الگوی فنی که اغلب تداوم یک روند صعودی را نشان می دهد.

بر اساس این الگو، آنها هدف قیمتی 2 دلاری را برای XRP به عنوان نقطه عطف اصلی بعدی تعیین کرده اند. چنین پیشگویی‌هایی اعتماد دارندگان XRP را افزایش داده است، که مشتاقانه رویدادهای بازار را دنبال می‌کنند تا نشانه‌هایی مبنی بر محقق شدن این پیش‌بینی‌ها وجود داشته باشد.

علاوه بر این، طبق CNF، نهنگ های ریپل به تازگی ساخته شده اند. یک حرکت مهم با جمع آوری بیش از 50 میلیون XRP تنها در 24 ساعت. این سیل، در حدود 29.5 میلیون دلار، نشان دهنده اعتماد نهادی فوق العاده به آینده XRP است.

انباشتگی این دارندگان بزرگ نه تنها اعتقاد آنها را به احتمالات آینده XRP، بلکه همچنین علاقه فزاینده به سکه را در بین سرمایه گذاران اصلی نشان می دهد.

دارای XRP شرکتی نیز رشد قابل توجهی داشته است و در حال حاضر بیش از 20 درصد از کل را به خود اختصاص داده است و آن را به چهارمین ارز دیجیتال محبوب در میان شرکت های بزرگ تبدیل کرده است. این حرکت در هلدینگ‌های شرکتی این تصور را افزایش می‌دهد که XRP به عنوان یک دارایی مهم در بازار بزرگ‌تر ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

در همین حال، XRP در حال حاضر با قیمتی در حدود 0.5828 دلار معامله می‌شود که کاهش 0.80%< در 24 ساعت گذشته. با وجود این، حجم معاملات با 49 درصد افزایش به 1.66 میلیارد دلار رسید.


توصیه شده برای شما:

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط اطلاعات آماری. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل