آیفون 17 ارتقای بهتری نسبت به آیفون 16 دارد، زیرا یکی از شایعات ادعا می کند که رم از 8 گیگابایت به 12 گیگابایت افزایش خواهد یافت.

آیفون 17 ارتقای بهتری نسبت به آیفون 16 دارد، زیرا یکی از شایعات ادعا می کند که رم از 8 گیگابایت به 12 گیگابایت افزایش خواهد یافت.

Apple Intelligence احتمالاً یک نقطه بازاریابی اصلی برای اپل خواهد بود تا فروش آیفون 16 را تشویق کند، زیرا همه مدل‌ها به راحتی ترکیبی از عملکردهای هوش مصنوعی مبتنی بر ابر و روی دستگاه را به لطف کل مجموعه دارای 8 گیگابایت رم و Neural قادر خواهند بود. موتور. با این حال، یک شایعه می گوید که کسانی که خواهان ارتقاء حافظه سنگین هستند باید برای عرضه آیفون 17 صبور باشند زیرا گفته می شود سری 2025 با 12 گیگابایت رم وارد بازار می شود.

شایعه قبلی همچنین در مورد ارتقاء رم 12 گیگابایتی به مدل‌های آیفون 17 صحبت می‌کرد، اما این شایعه منحصر به مدل‌های «Pro» بود

کسانی که قبلاً iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max را دارند، انگیزه کمی برای تغییر به هر یک از مدل‌های iPhone 16 پیدا می‌کنند، زیرا همه آنها دارای 8 گیگابایت رم هستند. با این حال، مشتریانی که هر روز با مدل‌های برتر سال گذشته اپل رانندگی می‌کنند، ممکن است آیفون 17 را ارتقای قابل توجهی مانند Weibo بدانند، شخصی که نام کاربری او به صورت ماشینی به «کارشناس تراشه تلفن همراه» ترجمه شده است، اظهار داشته است که خانواده جدید که در 2025 دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود.

کارشناس اطلاعات نمی‌گوید که آیا این ارتقاء رم برای همه نسخه‌های آیفون 17 استاندارد خواهد بود، با MacRumors، که این شایعه را مشاهده کرد، نتوانست بینش ارزشمندی را اضافه کند. تنها بار دیگری که گفته می‌شود اپل 12 گیگابایت رم را به آیفون 17 می‌آورد، زمانی بود که جف پو، تحلیلگر Haitong International Securities، این ارتقا را پیش‌بینی کرد. با این حال، او همچنین اشاره کرد که آیفون 17 پرو و ​​آیفون 17 پرو مکس گیرنده خواهند بود. 12 گیگابایت رم، نشان می دهد که نسخه های غیر حرفه ای با 8 گیگابایت رم عرضه می شوند.

مزیت آشکار افزودن حافظه بیشتر به آیفون این است که آزادی بیشتری برای اجرای عملکردهای هوش مصنوعی روی دستگاه به جای اتکا به فضای ابری خواهد داشت، زیرا همه در بخش‌های عمده جهان به اینترنت دسترسی ندارند. مزیت دیگری که قبلاً در مورد آن صحبت کرده ایم این است که رم اضافی به توسعه دهندگان بازی این امکان را می دهد که وقتی بازی های AAA بیشتری را پورت می کنند، بافت های سطح بالا را به این دستگاه های تلفن همراه بیاورند. در حال حاضر، 8 گیگابایت رم در موقعیت‌های مختلف می‌تواند محدودکننده باشد و افزایش آن به 12 گیگابایت می‌تواند درهای زیادی را باز کند.

منبع خبر: کارشناس تراشه تلفن همراه

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل