نهنگ های اتریوم باعث ترس از فروش می شوند: آیا ETH به 2300 دلار سقوط می کند؟

نهنگ های اتریوم باعث ترس از فروش می شوند: آیا ETH به 2300 دلار سقوط می کند؟

  • نهنگ های اتریوم با فروش گسترده به شدت بر قیمت سکه فشار می آورند.
  • قیمت ETH از دست رفته بسیار مهم است. اخیراً پشتیبانی می‌شود، چیزی که ممکن است شاهد کاهش آن به 2300 دلار باشد.

پلتفرم تحلیلی داده‌های Onchain Lookonchain نشان می‌دهد که نهنگ‌ها مقدار زیادی را رها کرده‌اند مقدار اتریوم (ETH). با این حال، حرکت نهنگ ها همزمان با افزایش فشار فروش در بازار گسترده تر است که تا حدودی به توزیع اخیر بیت کوین (BTC) Mt.Gox نسبت داده می شود.

نهنگ های اتریوم حرکت بزرگی انجام می دهد

همانطور که Lookonchain در X پست در روز سه شنبه فاش کرد، دو نهنگ 8208 ETH به ارزش 21.59 میلیون دلار به قیمت 2630 دلار فروختند. عواید حاصل از فروش برای بازپرداخت بدهی های Aave برای جلوگیری از انحلال استفاده شد. 

در حرکتی مشابه، نهنگ دیگری 5145 ETH به ارزش 13.3 میلیون دلار به بایننس سپرده شد. فروش آن شایان ذکر است، نهنگ ابتدا 4591.8 stETH را با 4589.5 ETH تعویض کرد و برای دور زدن فرآیند طولانی برداشت، 2.3 ETH متحمل ضرر شد.

قبل از این تراکنش، همان نهنگ 19000 ETH نیز واریز کرد. به ارزش 49.7 میلیون دلار در صرافی Coinbase برای فروش احتمالی. سرمایه گذاران نهادی مانند AmberGroup و Cumberland نیز به تخلیه اخیر اتریوم اضافه کردند. در حالی که اولی 6443 اتریوم را به بایننس و کراکن واریز کرد، دومی 6439 اتریوم را به بایننس منتقل کرد.

داده‌های اخیر نشان داد که در کمتر از 48 ساعت، نهنگ‌ها و موسسات فروش بیشتری داشته‌اند. بیش از 143 میلیون دلار در اتریوم. این فروش های بزرگ ETH باعث شکست الگوی افزایش قیمت گوه شد. 

در حالی که نهنگ ها در حال تخلیه هستند، بنیاد اتریوم نیز به فروش سکه معروف است. با توجه به این موضوع، چندین عضو انجمن کریپتو، بنیانگذار اتریوم Vitalik Buterin و توسعه دهندگان اصلی عدم اعتقاد به ETH به عنوان یک ذخیره ارزش (SoV). 

با این حال، بوترین این اتهامات را رد کرد و مدعی شد که 90٪ از ثروت خالص او در اتریوم است.

آیا ETH به 2300 دلار سقوط می‌کند؟

فروش گسترده اخیر در ETH ناشی از تعامل نهنگ، سؤالاتی را در مورد اینکه آیا اتریوم می‌تواند تا 2300 دلار سقوط کند ایجاد کرده است. از زمان نگارش این مقاله، ETH با قیمت 2,437 دلار معامله می‌شد که طی 24 ساعت 9.3% کاهش داشت.

با وجود این فروش ، حجم معاملات با 67.8 درصد افزایش به بیش از 20 میلیارد دلار در همان بازه زمانی رسید که نشان دهنده مشارکت پایدار سرمایه گذاران است.

احتمال کاهش اتریوم به 2300 دلار بسیار زیاد است، همانطور که قبلاً هم بوده است. به زیر سطح حمایت بحرانی 2500 دلار سقوط کرد. علاوه بر این، احساسات بازار نزولی است، زیرا ETH بر اساس تحلیل تکنیکال زیر میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA) معامله می‌شود.

به‌علاوه، ETH به زیر خط روند حیاتی کاهش یافته است. ، به این معنی است که قیمت آن ممکن است بسیاری از مناطق پشتیبانی آن را به چالش بکشد. چنین حرکتی می‌تواند منجر به ایجاد پشتیبانی ETH در منطقه 2000 تا 2300 دلاری قبل از افزایش مجدد شود.

As که در مقاله قبلی ما مشخص شد، کارشناسان خوشبین هستند که ETH ممکن است در ماه سپتامبر یک شکست بزرگ داشته باشد. آنها ادعا می کنند که ممکن است سکه به 4000 دلار برسد و اندکی بعد به ATH خود یعنی 4876 دلار برسد. 


توصیه شده به شما:

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط اطلاعات آماری. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل