POPCAT و DOGS در بازار کریپتو راکی ​​به اوج می رسند

POPCAT و DOGS در بازار کریپتو راکی ​​به اوج می رسند

  • POPCAT و DOGS به عنوان برترین برندگان در میان آشفتگی اخیر بازار ارزهای دیجیتال ظاهر شدند و انعطاف پذیری قوی را نشان دادند.
  • محبوب. معامله‌گر لالا علی‌رغم کاهش‌های اخیر، نسبت به POPCAT صعودی باقی می‌ماند، و پتانسیل افزایش به‌زودی را می‌بیند.

در میانه نوسانات اخیر بازار کریپتو، جایی که بسیاری از دارایی‌ها در آن قرار دارند. زیان‌های بزرگی را تجربه کرده‌اند، دو توکن میم امروز به عنوان برترین برنده‌ها ظاهر شده‌اند. اولین مورد POPCAT است که بیشترین سود را در بین 100 ارز دیجیتال برتر در 24 ساعت گذشته تجربه کرده است و پس از آن DOGS، یک میم کوین جدید قرار دارد.

در زمان نگارش، POPCAT در 24 ساعت گذشته 3.05٪ افزایش یافته و به 0.7159 دلار رسیده است. حجم معاملات روزانه آن 119.73 میلیون دلار است.

در همین حال، قیمت DOGS با 0.82٪ در مدت زمان مشابه افزایش یافته و به 0.001253 دلار رسیده است. /strong>. حجم معاملات روزانه DOGS به 1.043 میلیارد دلار رسیده است که تقریباً 10 برابر POPCAT است.

منبع CoinMarketCap

اخیراً، همانطور که قبلاً گزارش شده ، یک معامله گر هوشمند با معامله DOGS در DEX قبل از اینکه در صرافی های متمرکز (CEX) فهرست شود، 400 درصد سود به دست آورده است. این نشان‌دهنده علاقه و نوسانات فزاینده در توکن میم، علی‌رغم سقوط گسترده‌تر بازار است.

CNF، از سوی دیگر، موفقیت POPCAT را برجسته کرد، و اشاره کرد که توکن با مضمون گربه اغلب در صدر برنده های روزانه قرار می گیرد. لیست ها این نشان می‌دهد که، علی‌رغم بی‌ثباتی در بازار عمده ارزهای دیجیتال، POPCAT همچنان به جذب علاقه سرمایه‌گذاران ادامه می‌دهد.

تاجر محبوب لالا اخیراً با وجود کاهش قیمت، به آینده POPCAT ابراز اطمینان کرد. به گفته لالا، POPCAT جایگاه خود را در سطوح پشتیبانی کلیدی حفظ کرده است و نزدیک به RSI 50 باقی می‌ماند، که نشان‌دهنده ثبات احتمالی قیمت است.

لالا همچنین پیش‌بینی کرد که قیمت POPCAT تا زمانی که بیشتر کاهش نیابد ممکن است تا 0.9377 دلار افزایش یابد. وارد منطقه فروش شده و سطوح پشتیبانی مهم متعددی را بشکنید.

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط اطلاعات آماری. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل