Warhammer 40K Space Marine 2 اولین سال پشتیبانی پس از پرتاب را فاش کرد

Warhammer 40K Space Marine 2 اولین سال پشتیبانی پس از پرتاب را فاش کرد

در حالی که چند روز دیگر ما را از راه اندازی رسمی Warhammer 40K Space Marine 2، Saber Interactive اکنون نقشه راه دقیق پس از راه اندازی را با جامعه به اشتراک گذاشت که یک سال کامل از پشتیبانی را پوشش می دهد.

فصل 1 شامل برخی به‌روزرسانی‌های رایگان است، مانند پشتیبانی از نمایشگرهای Ultrawide، لابی‌های PvE خصوصی، و Sparring Arena که در Battle Barge اضافه می‌شود. در همین حال، دارندگان Season Pass بسته آرایشی Ultramarines را دریافت خواهند کرد.

در فصل 2 که قرار است در اواخر اکتبر پخش شود، توسعه‌دهندگان ماموریت‌های PvE جدید، دشمن جدید، سختی مرگبار جدید و سلاح جدید (تپانچه نئو-ولکیت) را معرفی خواهند کرد. کسانی که Season Pass را خریداری کرده‌اند، یک بسته قهرمان، یک بسته آرایشی و یک بسته پوسته اسلحه با موضوع اطراف Dark Angeles دریافت می‌کنند. در فصل 3 که در اوایل سال 2025 راه اندازی می شود، Saber قصد دارد یک ماموریت PvE جدید، یک حالت بازی PvP جدید، عرصه های PvP جدید، یک دشمن جدید، رتبه های PvE Prestige و توسعه Battle Barge را اضافه کند.

فصل 4 قرار است بعداً در سال 2025 حالت Horde Mode، یک دشمن جدید و یک سلاح جدید را معرفی کند. در همین حال، لوازم آرایشی جدید با موضوع فصل های نمادین از طریق Season Pass در دسترس قرار خواهند گرفت.

امروز همچنین راه اندازی تمرکز با هم، یک مرکز اجتماعی جدید است. برای پر کردن فاصله بین بازیکنان و توسعه دهندگان. در اینجا، طرفداران می توانند بازخورد خود را مستقیماً با توسعه دهندگان Warhammer 40K Space Marine 2 و سایر بازی های منتشر شده توسط Focus به اشتراک بگذارند.

به‌عنوان یادآوری، Warhammer 40K Space Marine 2 در تاریخ 9 سپتامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری S|X عرضه می‌شود.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل