شیباریوم به 420 میلیون تراکنش نزدیک می‌شود: شبکه شیبا اینو به نقاط عطف و ارتقاهای بزرگ دست می‌یابد

شیباریوم به 420 میلیون تراکنش نزدیک می‌شود: شبکه شیبا اینو به نقاط عطف و ارتقاهای بزرگ دست می‌یابد

  • شیباریوم شیبا اینو بیش از 6.5 میلیون بلوک و تقریباً 420 میلیون تراکنش کل را ثبت کرده است، اما تعداد تراکنش‌های جدید روزانه رو به کاهش است. 
  • تیم Shiba Inu اخیراً معرفی “Burn Portal” و اجرای جدیدترین هارد فورک آن را اعلام کرده است.

ارتش SHIB با افزایش اخیر فعالیت‌های کلیدی Shibarium در میان عقب‌نشینی مداوم بازار و کاهش نسبی سایر معیارها، تسلی می‌یابد. 

براساس Shibariumscan کاوشگر بلاک چین Shibarium، تعداد کل بلاک‌های شبکه از 6.5 میلیون بیشتر است و تعداد کل تراکنش‌های ثبت‌شده در شبکه نزدیک به 420 میلیون است. تجزیه و تحلیل ما از کاوشگر همچنین نشان می دهد که 1.8 میلیون آدرس کیف پول در شبکه ایجاد شده است که باعث افزایش فعالیت شبکه می شود. 

بر خلاف این اعداد بهبودیافته، تعداد تراکنش‌های روزانه جدید به شدت از میلیون‌ها مورد ثبت‌شده در سه ماهه اول سال کاهش یافته و در چند روز گذشته در محدوده 3000 تا 4000 تراکنش بوده است. همچنین تعداد حساب های جدید، قراردادهای تایید شده جدید و حساب های فعال نیز عملکرد ضعیفی دارند. 

عملکرد تاریخی آن نشان می دهد که فعالیت شبکه به طور غیرمنتظره ای از ابتدای ماه کاهش یافته است. در 7 آگوست، تنها 321 آدرس حداقل یک تراکنش را در شیباریوم انجام دادند. تقاضای جدید برای شیباریوم نیز در 8 آگوست کاهش یافت و تنها شش آدرس جدید در شبکه ایجاد شد. این نشان دهنده کاهش ۹۸٪ از ۳۶۱ آدرس جدید ثبت شده در ۱ اوت است.

سالگرد Shibarium در حالی است که تیم توسعه‌دهنده سازگاری کیف پول را گسترش می‌دهد

ارتش SHIB اولین سالگرد شیباریوم را جشن می‌گیرد که ورود پیشگامانه‌ای به صنعت کریپتو برای اجرای چندین ارتقاء حیاتی ایجاد کرد. در آوریل امسال، تیم به‌روزرسانی رابط کاربری جدیدی را راه‌اندازی کرد که آن را سریع‌تر، روان‌تر و در دسترس‌تر از همیشه معرفی کرد. این تیم همچنین سازگاری خود را با کیف‌پول‌های محبوب خود نگهبانی، از جمله کیف پول Metamask، کیف پول Coinbase، کیف پول Trust و غیره گسترش داد. 

از زمان راه اندازی، شیباریوم چندین نقطه عطف را به ثبت رسانده است، از جمله عبور از مرز 400 میلیون از نظر تعداد کل تراکنش ها. هفته‌ها پیش، Shibarium در معرض hard fork برای توانمندسازی جامعه توسعه دهندگان و نوآوران و در عین حال افزایش تجربه کاربر.

ما همچنین تغییرات کارمزد تراکنش را در زمان‌های ترافیک بالا هموار می‌کنیم و هزینه‌ها را برای همه قابل پیش‌بینی‌تر و منصفانه‌تر می‌کنیم. این تضمین می کند که پلت فرم ما مقرون به صرفه و در دسترس باقی بماند.

یک توسعه جالب دیگر که توسط تیم انجام شده است، پیاده‌سازی مکانیزم سوزاندن توکن به نام «Burn Portal» است. همانطور که ما توضیح داده شد، بخشی از توکن های Shiba Inu به آدرس تعیین شده ارسال می شود تا عرضه در گردش کاهش یابد. و در بلندمدت قیمت را افزایش دهد. این پورتال به گونه ای طراحی شده است که دارای یک جزء EIP-1559 باشد که قابلیت پیش بینی و کارایی شارژ را کنترل می کند.

معرفی #ShibTorch! 🔥
انجمن Burn Portal که مدتها مورد انتظار بود اکنون فعال است. هر تراکنش #Shibarium L2 اکنون به سوزاندن $SHIB، کل عرضه را کاهش می دهد. همین امروز شروع به رایت کنید👇https://t.co/NL6HAkE90j— شبکه Shibarium (@ShibariumNet) 16 اوت 2024

طبق نظر تحلیلگران، ارتقای فناوری اخیر می‌تواند به تجدید حیات صعودی منجر شود، فعالیت‌های شیباریوم را شعله‌ور کند و شیبا اینو را به ارتفاعات جدیدی برساند. 

در زمان انتشار، شیبا اینو پس از کاهش 3.5% در گذشته، با قیمت 0.00001429 دلار معامله شد. 24 ساعت. علیرغم حفظ سود مثبت 4% در هفت روز گذشته، میم کوین کاهش ماهانه 14% و افت 90 روزه 47 را ثبت کرده است. %. در حال حاضر، حجم معاملات با 247 میلیون دلار در بازار به میزان 22% افزایش یافته است. 

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل