سری جدید NFT ترامپ «اول آمریکا» دارای کارت‌های دیجیتال مرتبط با بیت کوین است

سری جدید NFT ترامپ «اول آمریکا» دارای کارت‌های دیجیتال مرتبط با بیت کوین است

رئیس جمهور سابق ایالات متحده دونالد ترامپ مجموعه جدیدی از توکن های غیرقابل تعویض را معرفی کرد ( NFT) از طریق یک پست Truth Social در 27 اوت.

مثل قسمت‌های قبلی، کارت‌ها توسط NFT International LLC صادر می‌شوند و هر کدام 99 دلار قیمت دارند.

همانند ترامپ قبلی. مجموعه‌های الهام‌گرفته‌شده، «سری 4: مجموعه اول آمریکا» دارای 50 کارت دیجیتال حاوی تصاویر نامزد ریاست‌جمهوری است، از جمله رقص بدنام او و برخی از تصاویر او که بیت‌کوین در دست دارد (BTC).

علاوه بر این، خرید چندین کارت تجربیات فیزیکی را به خریداران ارائه می‌کند، از کفش‌های کتانی طلایی با تم ترامپ برای خرید 5 کارتی تا شام با ترامپ برای یک خرید. خرید 75 کارتی.

قابل توجه، خرید 15 کارتی به خریدار کارت فیزیکی ترامپ را با تکه‌ای از کت و شلواری که در مناظره 27 ژوئن استفاده کرده بود، اعطا می‌کند.

بالاترین کارت. بسته ارزش محدود به 25 خریدار اول است و هنگام خرید 250 کارت دیجیتال با مضمون ترامپ با استفاده از رمزنگاری قفل باز می شود.

خریدار از 11 مزیت مختلف برخوردار می شود، از جمله دو بلیت برای یک شام اختصاصی با ترامپ در باشگاه خصوصی او. در مشتری، فلوریدا، در 22 سپتامبر. این همچنین تنها بسته ای است که کارت دیجیتالی را ارائه می دهد که در شبکه بیت کوین به عنوان Ordinal درج شده است.

کلکسیون های ترامپ 13 میلیون دلار ارزش بازار جمع کردند

طبق داده‌های پلت‌فرم NFT Price Floor، هر سه مجموعه قبلی NFT با مضمون ترامپ در ۹۰ روز گذشته اصلاح شده‌اند.

قیمت کف برای NFT‌های مجموعه اول بعد از کاهش 35 درصدی در سه ماه گذشته، اکنون در 230.92 دلار است. با این حال، هنوز 133 درصد رشد نسبت به قیمت ضرابخانه 99 دلاری دارد. علاوه بر این، تعداد فروش در همان دوره 14 درصد افزایش یافت.

اما، «سری 2» از NFT های ترامپ موفق به دریافت همان توجه از سوی سرمایه گذاران. قیمت کف کارت های دیجیتال در حال حاضر 44.16 دلار است که 55.4 درصد کمتر از قیمت 99 دلار است.

طی 90 روز گذشته، فروش 13 درصد کاهش یافته است، در حالی که قیمت کف تقریباً 43 درصد بوده است. % کاهش.

«نسخه MugShot» که در دسامبر سال گذشته منتشر شد، دارای قیمت کف 129.53 دلار. این معادل رشد تقریباً 31 درصدی است از قیمت 99 دلاری آن، علیرغم عقب نشینی 25 درصدی در 90 روز گذشته.

در مجموع، سه مجموعه NFT مرتبط با ترامپ که تاکنون راه اندازی شده اند ارزش دارند. بیش از 13 میلیون دلار تا 27 اوت.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل