Suikoden I & II HD Remaster: Gate Rune و Dunan Unification Wars تاریخ انتشار تایید شد. تریلر جدید منتشر شد

Suikoden I & II HD Remaster: Gate Rune و Dunan Unification Wars تاریخ انتشار تایید شد. تریلر جدید منتشر شد

پس از ماه‌ها سکوت، Suikoden I & II HD Remaster: Gate Rune And Dunan Unification Wars بالاخره دوباره ظاهر شد و تاریخ انتشار نهایی برای راه اندازی وجود دارد.

در Nintendo Partner Direct امروز، تایید شده است که مجموعه ای که شامل دو ورودی اول از سری محبوب JRPG توسط Konami است، در تاریخ 6 مارس در نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. کونامی هنوز تاریخ انتشار را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن تأیید نکرده است، اما احتمالاً همان تاریخ انتشار نینتندو سوییچ خواهد بود. تریلر جدیدی که برخی از ویژگی‌های ریمسترها را به نمایش می‌گذارد نیز به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است و می‌توانید آن را در زیر بیابید.

همانطور که در تریلر بالا نشان داده شده است، Suikoden I & II HD Remaster: Gate Rune And Dunan Unification Wars نسبت به نسخه‌های اصلی پیشرفت‌های زیادی دارد، مانند جلوه‌های بصری بهبودیافته با پیکسل‌ها و محیط‌هایی با جلوه‌های جدید صفحه نمایش و انیمیشن‌های سایه. ، دوباره پرتره های شخصیت و موارد دیگر. این دو بازی هر دو بهبودهایی در گیم پلی و ویژگی های جدید کیفیت زندگی مانند گزارش دیالوگ، نبرد خودکار، توانایی سرعت بخشیدن به نبردها و غیره دریافت خواهند کرد. برای بقیه، این همان JRPG های کلاسیک خواهد بود که طرفداران عاشق آن شده اند. بازی دوم، به‌ویژه، به‌خاطر داستان و گیم‌پلی عالی‌اش، به‌خاطر داستان و گیم‌پلی عالی‌اش، به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های سری و یکی از بهترین بازی‌های JRPG تا کنون منتشر شده است.

Suikoden I & II HD Remaster: Gate Rune و Dunan Unification Wars در ۶ مارس در نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. بازی باید در همان روز برای رایانه های شخصی، پلی استیشن و کنسول های ایکس باکس منتشر شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل