نظرسنجی نشان می دهد که جمعیت میلیونرهای کریپتو در یک سال 95 درصد افزایش یافته است

نظرسنجی نشان می دهد که جمعیت میلیونرهای کریپتو در یک سال 95 درصد افزایش یافته است

تعداد میلیونرهای کریپتو در سال 2024 تقریباً دو برابر شد و با افزایش ETF بیت کوین و سایر دارایی های رمزنگاری به 172300 نفر رسید.

جمعیت میلیونرهای کریپتو در جهان طی سال گذشته 95 درصد افزایش یافته است که ناشی از افزایش بیت کوین است صندوق های مبادله ای و سایر ارزهای دیجیتال 34fi897denis39tko48omelchenko8kvye932″ target=”_blank” rel=””>گزارش تحقیق توسط New World Wealth و Henley & Partners.

این گزارش نشان می‌دهد که در حال حاضر 172300 نفر در سراسر جهان بیش از 1 میلیون دلار رمزنگاری دارند که از 88200 نفر در سال 2023 تقریباً دو برابر شده است. داده‌ها نشان می‌دهد که در همان دوره، تعداد بیت‌کوین (BTC) میلیونرها بیش از دو برابر شده و به 85400 رسیده است.

میلیونرهای رمزنگاری | منبع: جهان جدید ثروت و هنلی و شرکا

ثروت رمزارزها نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است، به طوری که 325 نفر در حال حاضر به عنوان میلیاردرهای رمزنگاری طبقه بندی می شوند – کسانی که 100 میلیون دلار یا بیشتر در رمزنگاری دارند – و 28 میلیاردر کریپتو. این گزارش چنین افزایش سریعی را به رشد ETF های بیت کوین نقطه ای نسبت می دهد که از زمان عرضه در ژانویه بیش از 50 میلیارد دلار دارایی جمع آوری کرده اند و باعث افزایش مشارکت نهادی شده است.

نظر دادن در مورد داده‌ها در مصاحبه برای CNBC، اندرو آمولز، رئیس تحقیقات New World Wealth اشاره کرد که از شش میلیاردر جدید رمزنگاری که در سال 2023 ایجاد شده اند، پنج میلیاردر ثروت خود را مدیون بیت کوین هستند و بر موقعیت غالب آن در هنگام جذب طولانی مدت تاکید می کند. سرمایه گذاران مدت دار که سهام بزرگ می خرند.”

سرمایه گذارانی که به دنبال کشورهای دوست ارز دیجیتال هستند

کریپتو نه تنها ثروت، بلکه جمعیت شناسی محل زندگی و کار ثروتمندان را نیز تغییر می دهد. تحلیلگران Henley & Partners خاطرنشان می‌کنند که بسیاری از افراد تازه‌ثروتمند ارز دیجیتال به دنبال نقل مکان به حوزه‌های قضایی دوستدار مالیات و ارزهای دیجیتال هستند و می‌گویند که آنها شاهد “افزایش قابل توجهی در مشتریان ثروتمند رمزنگاری شده‌اند که به دنبال گزینه‌های اقامت و شهروندی جایگزین هستند.

هنلی و شرکا برای رتبه‌بندی کشورها بر اساس محیط‌های مالیاتی و نظارتی‌شان، شاخصی ایجاد کردند که سنگاپور به دلیل “سیستم بانکی حمایت‌کننده، سرمایه‌گذاری قابل توجه، مقررات جامعی مانند قانون خدمات پرداخت، جعبه‌های ایمنی نظارتی، و همسویی با استانداردهای جهانی، در رتبه اول قرار دارد.”

پس از سنگاپور، هنگ کنگ در رتبه دوم قرار دارد و < a href="https://crypto.news/tag/united-arab-emirates/" target="_blank" rel="noreferrer noopener">امارات متحده عربی و ایالات متحده نیز در میان مقاصد برتر است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل