شیائومی در حال بررسی گزینه های تاشو جدید با نمایشگر سه تایی است که قرار است سال آینده برای مقابله با هواوی عرضه شود.

شیائومی در حال بررسی گزینه های تاشو جدید با نمایشگر سه تایی است که قرار است سال آینده برای مقابله با هواوی عرضه شود.

صنعت تاشو با رقابت و نوآوری فزاینده‌ای که شرکت‌ها در این دسته به تلاش برای رسیدن به آن ادامه می‌دهند، شدیدتر می‌شود. پیش از این، سامسونگ را در حال کار بر روی دوتایی تاشو و غلتشی که به طور بالقوه می‌توانند عرضه می کند سال آینده. گزارش‌هایی مبنی بر کار هوآوی روی چند گوشی تاشو نیز منتشر شده است، و حتی این احتمال وجود دارد که اولین کسی باشد که این فرم فاکتور را راه‌اندازی می‌کند.

اکنون شیائومی برای توسعه یک طراحی سه گانه مورد توجه قرار گرفته است که می تواند رقابت را بیشتر داغ کند. در حالی که سامسونگ در پیشبرد مفهوم گوشی‌های تاشو پیشگام است، شرکت‌های دیگر سخت تلاش می‌کنند تا نوآوری‌هایی را در این دسته ارائه دهند. با انتشار اخبار اخیر در مورد tri-fold، می‌توانیم شاهد تغییر شدید پویایی بازار باشیم.

طبق گزارش ها، شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی سه تایی است که احتمالاً در سال 2025 عرضه می شود

سامسونگ، با ارائه فناوری جدید، موجی از نوآوری‌ها را به راه انداخت که به رشد عمیق صنعت تاشو کمک کرده و منجر به معرفی برخی محصولات عالی مانند Huawei Mate X3 و Pixel 9 Pro Fold شده است. گزارش‌های قبلی در مورد توسعه گوشی سه‌گانه هوآوی منتشر شد، و اکنون یک منبع آگاه اعلام کرده که گوشی هوشمند سه‌گانه شیائومی نیز در حال توسعه است.

همانطور که توسط اسمارت پیکاچو گزارش شده است، یک مشاور Weibo، شیائومی در مراحل پیشرفته توسعه است و این احتمال وجود دارد که اگر این ادعا درست باشد، پرتاب به زودی انجام خواهد شد. ما حتی می‌توانیم شاهد عرضه آن در MWC 2025 یا هر رویداد بزرگ دیگری باشیم، زیرا دستگاه تا آن زمان آماده می‌شود. با توجه به اینکه جزئیات بیشتری برای حمایت بیشتر از این ادعا به اشتراک گذاشته نشده است، باید آن را با کمی نمک در نظر بگیریم.

شیائومی در حال حاضر در صنعت تاشو قرار دارد، بنابراین اگرچه ممکن است این رده را به‌عنوان جدید معرفی نکند، یک گوشی هوشمند تاشو سه‌گانه شیائومی می‌تواند به‌طور بالقوه شرایط را در این صنعت تغییر دهد، به‌ویژه با افزایش رقابت. گمانه زنی هایی وجود دارد که گوشی شیائومی با نرم افزار HyperOS و طرح دوربین لایکا با نام تجاری MIX شیائومی عرضه می شود، اما هنوز به طور رسمی تایید می شود.

شیائومی و رقبا فعالانه در تلاش هستند تا با توسعه فناوری جدیدی که کاربران به خوبی می توانند آن را دریافت کنند، تلفن های تاشو را بازسازی و آزمایش کنند، صنعت تاشو را تغییر داده و حتی به گسترش بازار کمک می کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل