توسعه‌دهنده اصلی Shiba Inu تعهد اکوسیستم SHIB به امنیت بالاترین سطح را برجسته می‌کند

توسعه‌دهنده اصلی Shiba Inu تعهد اکوسیستم SHIB به امنیت بالاترین سطح را برجسته می‌کند

  • تیم توسعه Shiba Inu با ابزارهایی مانند Self-Sovereign Identity و SNS امنیت را در اولویت قرار داده است.
  • افزایش کلاهبرداری های رمزنگاری بر نیاز به افزایش امنیت در اکوسیستم SHIB تاکید می کند.

در راستای پیشرفت‌های اخیر در اکوسیستم شیبا اینو، به‌ویژه ارتقای LEASH، که نقش آن را در حاکمیت اخلاقی و زیست‌محیطی آنطور که توسط CNF گزارش شده است، تقویت می‌کند، یک کلاهبردار خودخوانده به نام فانتوم جزئیات طرح‌های قالی‌کشی خود را افشا کرد. مصاحبه اخیر.

در این طرح‌ها، توسعه‌دهندگان پروژه‌های ارزهای دیجیتال را رها می‌کنند و پس از افزایش مصنوعی ارزش توکن، از سرمایه‌های سرمایه‌گذاران فرار می‌کنند. شیتوشی کوساما در پاسخ به مصاحبه جنجالی انجام شده توسط NFT Nate در X،

از من نپرسید که چرا ابزارهایی مانند Self-Sovereign Identity و Karma & Reputation را در پشته فناوری Shib ایجاد می کنیم. فقط این را تماشا کنید…

شیبا اینو امنیت را برای جلوگیری از رشد کلاهبرداری های رمزنگاری افزایش می دهد

فانتوم توضیح داد که چگونه او و دیگران از ابزارهای پیچیده برای اجرای این کلاهبرداری‌ها استفاده می‌کنند و گاهی اوقات تا 200000 دلار در هفته درآمد کسب می‌کنند. تهدید فزاینده چنین کلاهبرداری هایی کوساما و تیم توسعه Shiba Inu را بر آن داشته است تا روی ادغام اقدامات امنیتی پیشرفته در اکوسیستم خود تمرکز کنند.

این اقدامات شامل یک سیستم هویت مبتنی بر بلاک چین به نام هویت مستقل (SSI) و سرویس نام Shiba Inu (SNS) است که هر دو با هدف افزایش امنیت کاربر و کاهش خطرات ناشی از عوامل مخرب انجام می‌شوند.

در شرایط بازار، همانطور که قبلا توسط CNF گزارش شده بود، Shiba Inu و Tron در حال افزایش هستند زیرا بازارهای اینتل به عنوان بهترین پیش فروش جدید ظاهر می شوند. SHIB از امروز با افت 2.43 درصدی در روز گذشته و 7.96 درصدی در هفته گذشته با قیمت 0.00001469 دلار معامله می شود. نمودار قیمت SHIB را در زیر ببینید.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل