PYUSD با بیشترین عرضه خود در Solana به یک میلیارد دلار رسید

PYUSD با بیشترین عرضه خود در Solana به یک میلیارد دلار رسید

استیبل کوین PayPal PYUSD در 24 آگوست ارزش بازار از 1 میلیارد دلار گذشت. یک href=”https://www.coingecko.com/en/global-charts”>داده

در یک X (توئیتر سابق) پست< /a>، صادرکننده PYUSD Paxos این شاهکار را جشن گرفت و چگونگی آن را برجسته کرد استیبل کوین در مقایسه با همتایان خود، USD Coin، به سرعت از مرز مهم عبور کرد (USDC) و Tether USD (USDT).

داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که 351 روز طول کشید تا PYUSD از آستانه میلیاردی عبور کرد، در حالی که USDC و USDT از همان رقم در 616 فراتر رفتند. و به ترتیب 1024 روز.

قابل توجه، بیشتر از ارزش بازار PYUSD در سولانا در گردش است، کمتر از سه ماه پس از تصمیم PayPal برای گسترش انتشار استیبل کوین خود در خارج از اتریوم. در 29 مه.

به عنوان داده‌های زنجیره‌ای نشان می دهد، بیش از 647 میلیون دلار PYUSD در Solana مستقر شده است، که تقریباً 430 میلیون دلار به عنوان وثیقه برای وام دادن در پلت فرم بازار پول Kamino قفل شده است. 

مقدار قابل توجهی از PYUSD تخصیص یافته در Kamino را می توان با بازده درصد بالای سالانه (APY) ارائه شده توسط پلت فرم توضیح داد که در حال حاضر در پایه 13.63% و 14.6% با پاداش ها 

دومین برنامه بزرگ برای PYUSD، استخر نقدینگی USDC/PYUSD در صرافی غیرمتمرکز Orca است که 50.4 میلیون دلار قفل شده است.

در اتریوم، بیشتر PYUSD در استخر نقدینگی FRAX/PYUSD که در صرافی غیرمتمرکز Curve Finance ایجاد شده است، با 19.5 میلیون دلار اختصاص داده شده است.

رقابت سخت

علی‌رغم رشد سریع، PYUSD همچنان با رقابت سنگینی هم در سولانا و هم در بازار گسترده‌تر استیبل‌کوین مواجه است.

در- زنجیره داده نشان می‌دهد که USDT ۷۶ میلیون دلار نسبت به PYUSD در Solana برتری دارد. . با این حال، این ممکن است به زودی لغو شود، زیرا استیبل کوین پی پال در 30 روز گذشته 171 درصد رشد کرد، در حالی که USDT 1.35 درصد کاهش یافت.

با این وجود، USDC تقریباً 4 برابر بزرگتر از PYUSD در سال است. اکوسیستم سولانا، بالغ بر 2.5 میلیارد دلار است.

در اکوسیستم گسترده استیبل کوین، PYUSD پشت سر پنج توکن دیگر در ارزش بازار قرار دارد. USDT با ارزش بازاری نزدیک به 118 میلیارد دلار بر بخش 162 میلیارد دلاری تسلط دارد.

USDC دومین استیبل کوین بزرگ است که نزدیک به 35 میلیارد دلار است. DAI با بیش از 5.1 میلیارد دلار در اندازه بازار سوم است، در حالی که First Digital USD دارای ارزش بازار 3.1 میلیارد دلار است. Ethena USDe گروه را با 2.9 میلیارد دلار جمع‌آوری می‌کند.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل