Cardano (ADA) پس از افزایش بیش از 30 درصدی حجم، از پیشتاز Rollblock پیروی می کند. اکوسیستم شیبا اینو لنگه را بالا می برد

Cardano (ADA) پس از افزایش بیش از 30 درصدی حجم، از پیشتاز Rollblock پیروی می کند. اکوسیستم شیبا اینو لنگه را بالا می برد

بازارها تقریباً در فضای سبز هستند، اما آیا می‌تواند دوام بیاورد؟ قیمت شیبا اینو به دلیل احساسات مثبت LEASH به میزان قابل توجهی بهبود یافته است، اما آیا می توان آن را حفظ کرد؟ کاردانو به زندگی چسبیده و برای ارتباط با آن مبارزه کرده است، و در حالی که بهبودی 7 روزه را نیز شاهد بود، کاردانو سالم به نظر نمی رسد.

خوشبختانه، در کریپتو مهلت سرمایه گذاری وجود دارد. پیش فروش ارائه شده توسط Rollblock، یک توکن جدید GambleFi که علاقه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند. 

شیبا اینو (SHIB): قیمت شیبا اینو طبق وعده های LEASH افزایش می یابد

شیبا اینو چیزی بیش از یک نشانه میم است. اما یک اکوسیستم تمام عیار. LEASH یک توکن بسیار انحصاری در اکوسیستم شیبا اینو است که در ابتدا به عنوان یک توکن rebase طراحی شد اما بعداً به یک دارایی عرضه ثابت تبدیل شد. LEASH دروازه‌ای به اکوسیستم است، از جمله امتیازات ویژه در فراجهان شیبا اینو و مشارکت در تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی.

به نظر می رسد که Leash در حال افزایش محبوبیت است و قیمت Shiba Inu تقریباً 13٪ افزایش یافته است. به نظر می رسد حرکت صعودی LEASH محرک بزرگی برای احساسات مثبت باشد. قیمت Shiba Inu صعودی نیست، با این حال، Coincodex حدس می‌زند که قیمت Shiba Inu ممکن است به همین سادگی باشد. یک اوج موقت قبل از از دست دادن ارزش. ممکن است سرمایه گذاری های بهتری وجود داشته باشد. 

کاردانو (ADA): 18% سود هفتگی برای جبران یک سال ضرر کافی نیست

Cardano بدترین عملکرد ۲۰ ارز دیجیتال برتر در سال جاری است که تقریباً ۴۰٪ کاهش یافته است. این در بازاری است که اسلحه های بزرگ 40 درصد افزایش یافته اند. کاردانو اخیراً روزهای سختی را سپری کرده است زیرا پایگاه کاربران آن را برای راه‌حل‌های سریع‌تر و چابک‌تر مانند Solana رها کرده است.

در حالی که کاردانو طرفداران وفاداری دارد، اما به سختی می‌آموزد که وفاداری در دنیای سرمایه‌گذاری، جایی که می‌توان در جای دیگری پول به دست آورد، معنایی ندارد. کاردانو در این هفته کمی مهلت دیده است، اما برای متعادل کردن کاهش طولانی مدت قیمت ADA تقریبا کافی نیست. 

Rollblock (RBLK): پیش فروش کریپتو به مرز 2.3 میلیون دلار رسید

همیشه چیزی در بازارهای کریپتو وجود دارد که در مورد آن احساس صعود داشته باشید و پیش فروش کریپتو رول بلاک یکی از این موارد است که خرس ها هیچ تاثیری ندارند. Rollblock یک پلت فرم جدید قمار آنلاین است که قمار را به بلاک چین آورده و دو صنعت عظیم را قطع می کند. قمار آنلاین 500 میلیارد دلار ارزش دارد و بازار ارزهای دیجیتال 2.2 تریلیون دلار است. در جایی که آنها با هم ملاقات می کنند، Rollblock وجود دارد تا بازیکنان را با بیش از 150 بازی مهارت و شانس جذب کند، و همه آن ها بر روی اتریوم ساخته شده اند تا مطمئن شوند که همه چیز فوق العاده است و غیرقابل هک است. و هیچ چیز تقلبی نیست 

خوب به نظر می‌رسد، اما وقتی کسی به محصول Rollblock می‌رود، از خوب به عالی می‌رود. Rollblock کاهش دهنده است. درپوش سخت و سوزاندن توکن معمولی عرضه را پایین نگه می‌دارند، و مطمئن شوید که تنها راهی که می‌تواند قیمت توکن RBLK را افزایش دهد، افزایش می‌یابد. اما نکته مهم این است که Rollblock فقط برای داشتن توکن به سرمایه گذاران پول می دهد! هر هفته، دارندگان توکن سهمی از درآمد ایجاد شده در پلتفرم را دریافت می‌کنند.

این توضیح می‌دهد که چرا Rollblock شاهد سرمایه‌گذاری 10000 مشترک بیش از 2.5 میلیون دلار در پیش فروش رمزنگاری در حال انجام آن است. > Rollblock از شما دعوت می‌کند تا به هزاران نفری بپیوندید که از پیش‌فروش رمزنگاری استفاده کرده‌اند و فقط برای یک توکن به دست آورید. 0.021 دلار مستقیماً از وب سایت Rollblock

فرصت های هیجان انگیز پیش فروش Rollblock (RBLK) را امروز کشف کنید!
وب سایت: https://presale.rollblock.io/
اجتماعی: https://linktr.ee/rollblockcasino

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل