PEPE سقوط می‌کند، شیبا اینو (SHIB) می‌بیند که مقداری تسکین و رول‌بلاک به بالاترین حد خود رسیده است

PEPE سقوط می‌کند، شیبا اینو (SHIB) می‌بیند که مقداری تسکین و رول‌بلاک به بالاترین حد خود رسیده است

قیمت په‌په پس از ATH در پایان ماه می، یک سقوط قابل پیش‌بینی را دنبال می‌کند. ، اما همه سکه های میم در حال سقوط نیستند. Shiba Inu به نظر می رسد به گوشه ای رسیده است، و اگرچه هنوز سهموی نیست، منحنی صعودی غیرقابل انکاری از زمان رکود بازار در ماه اوت وجود داشته است. 

خوشبختانه، بازار کلی مسیر Shiba Inu را دنبال می‌کند و بازار بیش از 3 درصد رشد کرده است. اما 3٪ از نظر رمزنگاری کوچک است، و سرمایه گذاران به Rollblock پیش فروش برای بازگشت سرمایه باورنکردنی. بیایید عمیق تر شیرجه بزنیم 

سکه پپه (PEPE): الگوی افزایش قیمت و سقوط پپه پابرجاست

در چرخه بازار سکه میم که به اندازه طلوع خورشید قابل پیش بینی شده است، په سکه بیش از نیمی از ارزش خود را از ماه می از دست داده است. ATH. اشتباه نکنید، مقدار زیادی پول در میم کوین ها به دست می آید، اما فرد باید بداند چه زمانی – زودتر – و چه زمانی خارج شود. چرخه عمر سکه‌های میم کوتاه است، اما این بدان معنا نیست که برای کسانی که صبور هستند، نمی‌توان دستاوردهای بلندمدتی داشت.

قیمت په‌په اکنون تقریباً سه ماه از ATH گذشته است و تنها راه پول درآوردن از په یعنی واگذاری، صبر کنید تا قیمت پپه به پایین‌ترین حد خود برسد و قمار کنید. در صعودهای افزایشی کوچک  

شیبا اینو (SHIB): کاهش قیمت پس از یک سال سخت. 

Shibیک اینو امروز 30 درصد بالاتر از ابتدای سال است، اما این تنها نیمی از داستان است. Shiba Inu در فوریه افزایش یافت تا در عرض چند روز 4 برابر شود. سپس کاهش آهسته آغاز شد، و در طول کاهش شدید بازار در آغاز ماه اوت، به نظر می رسید که Shiba برای آن انجام شده است. 

اما Shiba ممکن است خاموش باشد و خارج نباشد. کسانی که بینش خرید در Shiba را داشتند، در دو هفته گذشته شاهد افزایش 15 درصدی بوده اند. Shiba به دلایلی دومین توکن میم است و در حالی که تنها با 15 درصد از ATH خود معامله می شود. ، این تغییرات کوچک روزانه می تواند اضافه شود!

Rollblock (RBLK): پیش فروش قیمت های متوالی ATH را ارائه می دهد.

تضمین های کمی در زندگی وجود دارد، و در سرمایه گذاری، حتی کمتر. اما یکی از مواردی که می توانید به بانک ببرید، افزایش قیمت ساختار یافته پیش فروش کریپتو است. پیش فروش ها به نیروهای بازار توجهی ندارند. افزایش قیمت آنها در قراردادهای هوشمند آنها مشخص می شود و اینگونه است که پیش فروش ها می توانند به طور مداوم به ATHهای متوالی برسند.  و زمانی که پیش فروش به اندازه Rollblock محصولی عالی باشد. ، سپس سرمایه گذاران هزاران نفر خواهند آمد.  

10000 مشترک تاکنون در Rollblock سرمایه گذاری کرده اند. و چرا نه؟ Rollblock یک dApp قمار آنلاین جدید است که در لبه تکنولوژی بسیار پیشرو است. Rollblock که بر روی زنجیره اتریوم ساخته شده است، بزرگترین سردردی را که صنعت قمار آنلاین از زمان اختراع اینترنت با آن دست و پنجه نرم کرده است را حل می کند – چگونه بفهمیم بازی ها تقلب یا هک نشده اند. ? به لطف زنجیره Ethereum قابل بازرسی عمومی، همه بازیکنان می دانند که بازی قانونی است و سرمایه گذاران می دانند که هیچ نتیجه ای هک نشده است.

و بهترین بخش: Rollblock سود هفتگی به همه سرمایه گذاران پرداخت می کند! Rollblock اکنون با قیمت 0.021 دلار از وب سایت آنها در دسترس است.

فرصت های هیجان انگیز پیش فروش Rollblock (RBLK) را امروز کشف کنید!

وب‌سایت: https://presale.rollblock.io/

اجتماعی: https ://linktr.ee/rollblockcasino

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل