تکیه قانون اساسی بر حق است

تکیه قانون اساسی بر حق است

۱۲:۳۹ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار اعضای شبکه مدیریتی و هدایتی صالحین بسیج ادارات استان که به مناسبت هفته دولت و روز بسیج ادارات برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید خدمت و یارانش گفت: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های انسان به ویژه مسلمانان صدق است که یعنی انعکاس حق و باید افراد حق را نه کم و نه زیاد و حق را آنچه که هست بیان کنند.

او افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس حق است و در قانون اساسی کشور ما که از پیشرفته‌ترین قوانین دنیاست، همواره بر حق تکیه شده است و امام حسین علیه السلام همواره از حق دفاع کرده است.

آیت الله عبادی در بخشی از سخنانش خطاب به کارکنان دولت بیان کرد: شما باید شکرگزار باشید، زیرا با تفکر بسیجی و خط و مشی صالحان و تبیین صلاح و امر به معروف و نهی از منکر همواره تلاش می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این مراسم پیرامون اربعین گفت: اربعین یک رویداد بزرگ در تاریخ است و امروز بین المللی شده است.

او عنوان کرد: باید در تمام محیط‌ها مردم را به خیر و صلاح دعوت کنیم و اسلام آمده است که انسان‌ها را از جهالت نجات دهد، چون اسلام برای همه مردم است و امروز شاهد هستیم که استکبار جهانی در هر کجای دنیا که پای گذاشته است باعث خرابی و آوارگی شده است.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل