استیبل کوین جدید وایومینگ با بیت کوین و تتر در انقلاب پرداخت های دیجیتال رقابت می کند

استیبل کوین جدید وایومینگ با بیت کوین و تتر در انقلاب پرداخت های دیجیتال رقابت می کند

  • استیبل کوین جدید وایومینگ می تواند بیت کوین و تتر را با ارائه یک ارز دیجیتال شفاف و با پشتوانه کامل به چالش بکشد.
  • این ابتکار، وایومینگ را به عنوان پیشرو در نوآوری ارزهای دیجیتال ایالات متحده قرار می دهد و به طور بالقوه زمینه را برای دلار دیجیتالی فدرال فراهم می کند.

به دنبال به روز رسانی توسط CNF در وایومینگ با تایید قانونی CryptoFED DAO برای فعالیت به عنوان یک نهاد حقوقی در ایالات متحده، به گفته CNBC، وایومینگ با توسعه استیبل کوین خود با پشتوانه دلار آمریکا، گام مهمی در رشد ارزهای دیجیتال برداشته است. .

توکن پایدار وایومینگ قرار است در اوایل سال 2025 راه اندازی شود. هدف این ابتکار تسهیل تراکنش های سریع تر و ارزان تر و ایجاد یک جریان درآمد جدید برای ایالت است. فرماندار مارک گوردون بر اهمیت شفافیت تاکید کرد و گفت:

موفقیت، پذیرش یک استیبل کوین است… شفاف است، که به طور کامل توسط وزارت خزانه داری کوتاه مدت ما حمایت می شود [و] وابسته به دلار است.

استیبل کوین وایومینگ: طرحی برای یک دلار دیجیتال فدرال

این استیبل کوین می‌تواند به‌عنوان مدلی برای دلار دیجیتالی فدرال عمل کند، که تاریخچه وایومینگ در قانون تجارت پیشگام را منعکس می‌کند.

وایومینگ در حال حاضر در حال ارزیابی شرکا برای توسعه توکن پایدار است که برای پرداخت‌های روزمره از طریق مبادلات استفاده می‌شود. این پروژه با ذخایر سرمایه گذاری شده در خزانه داری و بازپرداخت معکوس برای تأمین مالی مدارس دولتی، منافع عمومی را در اولویت قرار می دهد. فلاویا ناوس، یک کمیسیون در کمیسیون توکن پایدار وایومینگ، تمرکز بر اعتماد عمومی را برجسته کرد:

ممیزی‌هایی در مورد تعداد نشانه‌های [در] گردش [و] مقدار پول در پشتوانه حساب بانکی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، بنابراین همیشه می‌توانید ببینید که یک عدد وجود دارد. -به-1 [نسبت استیبل کوین به دلار].

این اقدام ایالت همچنین پاسخی به تردید فدرال رزرو برای ایجاد یک ارز دیجیتال بانک مرکزی است و وایومینگ را در خط مقدم نوآوری ارز دیجیتال قرار می دهد. این ابتکار با مشارکت مؤسسات آموزشی نیز ادغام شده است. به عنوان مثال، همانطور که CNF قبلا گزارش کرده بود ، دانشگاه وایومینگ اولین موسسه تحقیقاتی بیت کوین را در ماه آگوست راه اندازی خواهد کرد که توسط فعال بیت کوین بردلی رتلر هدایت می شود.

در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین (BTC) با 64,104.46%20%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1%20%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%D8%B4%D9%88%D8%AF.%20drop-explained-miner-capitulation-stablecoin-stagnation-and-etf-outflows/”>کاهش 0.12% در روز گذشته و افزایش 9.35٪ در هفته گذشته.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل