آیا کاردانو (ADA) برای یک رالی 100% آماده است؟ برای این شکست بحرانی تماشا کنید

آیا کاردانو (ADA) برای یک رالی 100% آماده است؟ برای این شکست بحرانی تماشا کنید

  • کاردانو (ADA) با افزایش بیش از 4 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته، شتاب صعودی را نشان می‌دهد. 
  • مدل In/Out of Money Around Price نشان می دهد که قیمت فعلی ADA با مقاومت قابل توجهی روبرو است.

سرمایه‌گذاران کاردانو (ADA) با افزایش شتاب صعودی توکن خوش‌بین هستند. تجزیه و تحلیل اخیر نشان داده است یک الگوی صعودی در نمودار روزانه ADA، بالقوه تنظیم صحنه برای افزایش قابل توجه قیمت. در حال حاضر با قیمت 0.3706 دلار با ارزش بازار بیش از 13.3 میلیارد دلار معامله می شود، ADA یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار باقی مانده است.

کاردانو در تلاش است تا 10 جایگاه برتر ارزهای دیجیتال را به دست آورد

در 24 ساعت گذشته، ADA افزایش قیمت بیش از 5 درصدی را ثبت کرده است، حتی در حالی که سایر ارزهای دیجیتال با کاهش قیمت دست و پنجه نرم می کنند. این با الگوی گوه نزولی صعودی در نمودار ADA از فوریه امسال هماهنگ است. این الگو نشان می دهد که ADA در آستانه شکستن سطح مقاومت اصلی است و در صورت شکستن، قیمت به شدت افزایش خواهد یافت. 

کاهش کاردانو از 10 ارز دیجیتال برتر به افزایش قیمت ترون و افزایش تقاضا برای توکن آن نسبت داده شد. کاردانو برای ورود مجدد به جمع 10 برتر، باید ترون را که در حال حاضر دارای ارزش بازار 13.84 میلیارد دلاری در مقایسه با 12.90 میلیارد دلاری ADA است، پیشی بگیرد.

ارزش بازار به قیمت و تعداد سکه های در گردش بستگی دارد. مدل In/Out of Money Around Price (IOMAP) نشان می دهد که کاردانو در وضعیت بسیار حساسی قرار دارد. IOMAP نشان می دهد که آدرس هایی که ADA را با قیمت هایی بین 0 دلار خریداری کرده اند. 33 و 0 دلار. 35 آدرس کمتر از 155800 آدرسی هستند که 2.24 میلیارد توکن را به قیمت 0 دلار خریداری کردند. 38. این توکن ها که در حال حاضر به دلیل بی پولی بی ارزش هستند، حدود 850 میلیون دلار تخمین زده می شود. 

نسبت NVT نشان دهنده ارزش بیش از حد بالقوه Cardano است

اما، با وجود افزایش قیمت فعلی، داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که توکن ADA می‌تواند بیش از حد. نسبت NVT رابطه بین ارزش بازار و حجم معاملات را اندازه گیری می کند و داده های فعلی به واگرایی اشاره می کند. یک نسبت NVT بالا نشان می دهد که ارزش بازار بالاتر از نرخ رشد معاملات است، که نشان می دهد که ADA ممکن است در حباب باشد. 

افزایش اخیر در نسبت NVT نشان می دهد که قیمت ADA نسبت به فعالیت تراکنش بیش از حد ارزش گذاری شده است. این نسبت بالا می تواند برای ADA نگران کننده باشد تا در آینده نزدیک به مرز 0.38 دلار برسد. 

هارد فورک چانگ، که برای افزایش تمرکززدایی در بلاک‌چین کاردانو تنظیم شده است، پیش‌بینی می‌شود که به عنوان CNF یک تجمع برای ADA ایجاد کند قبلاً گزارش شده . انتظار می‌رود این ارتقا قبل از پایان ماه اوت انجام شود. تحلیلگران، از جمله DiscoverCrypto، یک کانال YouTube که بر تجزیه و تحلیل آلتکوین متمرکز است، معتقدند که این هارد فورک می تواند حرکت قابل توجهی در قیمت برای ADA ایجاد کند.

طبق گزارش DiscoverCrypto، ممکن است به پایین‌ترین چرخه قیمت ADA رسیده باشد، با انتظارات برای افزایش اوج در سال‌های 2024 و 2025. اگر ارتقای چانگ به وعده‌های خود عمل کند، می‌تواند قیمت و موقعیت ADA را در بازار تقویت کند. یک افزایش بالقوه برای ارزش گذاری و ارزش بازار آن.

داده‌های زنجیره‌ای از Santiment نشان می‌دهد که آدرس‌های فعال در شبکه Cardano از ۱۸ اوت ۲۰۲۴ افزایش یافته است. افزایش فعالیت شبکه نیز توسط داده‌های Netflow بزرگ IntoTheBlock پشتیبانی می‌شود که نشان می‌دهد نهنگ‌های Cardano در حال گسترش هستند. دارایی آنها از 18 اوت. 


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل