دونالد ترامپ پلتفرم رمزنگاری «Defiant Ones» را مسخره می کند: ایستادگی در برابر نخبگان مالی

دونالد ترامپ پلتفرم رمزنگاری «Defiant Ones» را مسخره می کند: ایستادگی در برابر نخبگان مالی

  • دونالد ترامپ قویاً کانال “DeFiant Ones” را برای دنبال کنندگانش در Truth Social تبلیغ می کند.
  • راه‌اندازی کانال تلگرام یکی از عناصر فرعی یک طرح گسترده‌تر برای راه‌اندازی پلتفرم دی‌فای است که هدف آن برچیدن سیستم بانکی است.

روز پنجشنبه، دونالد ترامپ برای ترویج به Truth Social رفت. /a>کانال تلگرامی “Defiant Ones” که اخیراً راه اندازی شده است و از دنبال کنندگان خود می خواهد به آن بپیوندند.

به عنوان CNF پیشتر گزارش شده بود دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ یک کانال تلگرامی با نام “DeFiant Ones” راه اندازی کردند. این یک عنصر فرعی از یک تلاش گسترده تر برای راه اندازی یک پلت فرم DeFi است که به منظور از بین بردن سیستم بانکی و توانمندسازی مالی افراد است.

اریک ترامپ و برادرش دونالد ترامپ جونیور نیز در مورد تأثیر بالقوه این پروژه صحبت کرده اند. در یک مصاحبه اخیر دونالد ترامپ جونیور خانواده ترامپ را از آنچه مردم حدس می‌زدند پروژه رسمی ترامپ انجام می‌دهد، فاصله می‌گیرد. باشد: a memecoin یا در شرایط دیگر، یک استیبل کوین متصل به دلار آمریکا. در عوض، این یک پروژه رمزنگاری DeFi بود.

پروژه آتی رمزنگاری DeFi نشان دهنده تعهد خانواده ترامپ به ایجاد یک پلتفرم قوی تر با اهداف بلندمدت پایدار است. 

گزارشی از The Block اعتبار پروژه DeFi خانواده ترامپ را تقویت کرد و نشان داد که “The DeFiant Ones” یک علامت تجاری ثبت شده توسط AMG Software Solutions است. علاوه بر این، AMG Software Solutions درخواست‌های علامت تجاری را برای عبارات مرتبطی مانند «بی‌طرفدار»، «آزادی جهانی» و «World Liberty Financial» ثبت کرده است. این علائم تجاری نشان می دهد که این سرمایه گذاری بخشی از یک برنامه بزرگتر برای ایجاد یک سیستم مالی جدید است.

هدف “Defiant Ones” ایجاد اختلال در بانکداری سنتی با ارائه یک سیستم مالی غیرمتمرکز است. در مصاحبه اخیر با یک خبرگزاری برجسته، اریک ترامپ این پلت فرم را به عنوان یک “املاک دیجیتال” توصیف کرد که پتانسیل آن را برای استقلال مالی برجسته می کند. علاوه بر این، اریک بیان کرد که:

عادلانه است. این وثیقه‌ای است که هر کسی می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد و فوراً این کار را انجام دهد، نمی‌دانم آیا مردم متوجه می‌شوند که این چه تغییری برای دنیای بانکداری و مالی است یا خیر. امیدوارم بتوانیم به تغییر آن کمک کنیم.

در حالی که جزئیات در هاله ای از ابهام قرار دارد، گمانه زنی ها حاکی از آن است که خانواده ترامپ قصد دارند آن را به عنوان جایگزین حساب بانکی قرار دهند. ایجاد این پروژه الهام گرفته از مشکلاتی بود که محافظه‌کاران در تامین امنیت خدمات بانکی با آن مواجه بودند، وضعیتی که با حوادثی مانند مسدود کردن حساب‌های بانکی متعلق به شرکت‌کنندگان در اعتراض کامیون‌های کانادایی به دستورات واکسن کووید-19 تشدید شد. 

اریک ترامپ در مورد مأموریت این پلتفرم توضیح بیشتری داد و گفت:

در حال حاضر اساساً بیش از نیمی از این کشور را نمی توان بانکی کرد. با استفاده از این فناوری، آن‌ها می‌توانند تقریباً فوراً بر اساس ریاضیات، نه سیاست، از وام‌دهنده تأیید یا رد شوند. پول می تواند در عرض چند دقیقه در حساب آنها باشد، نه چند ماه.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل