افسانه سیاه: ووکونگ تنها در سه روز 10 میلیون نسخه فروخت و رکوردهای صنعت را پشت سر گذاشت

افسانه سیاه: ووکونگ تنها در سه روز 10 میلیون نسخه فروخت و رکوردهای صنعت را پشت سر گذاشت

افسانه سیاه: Wukong اکنون 10 میلیون نسخه فروش داشته است، تنها در عرض سه روز، توسعه دهنده Game Science در توییتی در X نشان داد.

افسانه سیاه: Wukong وقتی صحبت از محبوبیت عنوان در بین طرفداران در سراسر جهان به میان می‌آید، شتاب‌دهنده را فشار می‌دهد، زیرا بازی توانسته رکوردها را بشکند، به خصوص از نظر بازیکنان همزمان. اخیراً گزارش دادیم که چگونه افسانه سیاه: Wukong موفق شد 2.3 میلیون بازیکن در Steam بدست آورد و از بازیکنانی مانند Cyberpunk 2077 و Elden Ring پیشی گرفت و اکنون طبق گفته خود توسعه دهندگان بازی، Black Myth: Wukong اکنون به 10 بازیکن رسیده است. میلیون دلار فروش، که یک دستاورد بزرگ، احتمالاً یکی از کتاب‌های تاریخ است.

علاوه بر این، بازی سه میلیون بازیکن در تمامی پلتفرم‌ها از جمله کنسول‌ها به دست آورده است. اگر در اینجا کمی ریاضی انجام دهیم، مشخص می‌شود که بخش عظیمی از حدود 2.3 میلیون بازیکن از بازیکنان روی رایانه شخصی، به ویژه Steam هستند، در حالی که بقیه 700000 کاربر از سایر پلتفرم‌ها هستند. این عمدتا به دلیل هیاهوی عنوان در چین است، به همین دلیل است که پلتفرم رایانه شخصی سهم بیشتری از کاربران را به خود اختصاص می دهد.

در حالی که احساسات در مورد Black Myth: Wukong در بین مخاطبان متفاوت است، می توان گفت که این عنوان بر صنعت تاثیر گذاشته است و Game Science، توسعه دهنده، اکنون راه را برای تبدیل شدن به یک غول صنعت پیش می برد. جالب اینجاست که با توجه به اینکه بازی به آخر هفته اول خود نزدیک می‌شود، انتظار داریم که آمار فروش در آینده رشد کند و در نوبت طولانی‌تر، ما منتظر عرضه بر روی پلتفرم Xbox مایکروسافت هستیم.

برای کسانی که نمی‌دانند چرا Black Myth: Wukong چنین موفقیت بزرگی دارد، داستان‌گویی غنی، تصاویری خیره‌کننده و برداشت منحصربه‌فرد از فرمول اکشن RPG توجه چندین گیمر را به خود جلب کرده است. پیوند نزدیک این عنوان به فرهنگ ها و سنت های چینی یکی از دلایل اصلی حضور تعداد زیادی از بازیکنان از منطقه است. در کنار آن، مکانیک‌های درون بازی و سیستم مبارزه‌ای غوغا بر پایه کارکنان از نظر بصری خیره‌کننده، تجربه این عنوان را به سطوح جدیدی ارتقا داده‌اند.

این بازی میانگین امتیاز متاکریتیک دریافت کرده است. از 81، نشان می دهد که از نظر تجربه کلی، بدون شک چیزی برای لذت بردن است و گیمرها باید منتظر آن باشند. می‌توانید به بررسی ما درباره عنوان اینجا نگاه کنید. خوب، جایی که ما به اعماق افسانه سیاه: Wukong پرداختیم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل