استقلال تهران ۱ – ۱ ملوان بندرانزلی/ گزارش زنده+ فیلم

استقلال تهران ۱ – ۱ ملوان بندرانزلی/ گزارش زنده+ فیلم

۲۰:۲۵ ۰۲ شهريور ۱۴۰۳

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین  میزبان ملوان بندرانزلی بود. این دیدار از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شد.

ترکیب استقلال:
حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری، رضا میرزایی، صادقی، رضا غندی‌پور و محمد عمری
سرمربی: مازیار زارع

گزارش مسابقه: 

دقیقه ۷: ملوان به گل اول رسید. اشتباه عجیب رافائل سیلوا و توپی که این بازیکن به حریف تقدیم کرد، منجر به خلق موقعیت برای ملوان شد که غندی پور پس از حضور در محوطه جریمه و یک حرکت بدن تماشایی، سهرابیان را از رجیان بازی خارج کرد و با یک شوت پای چپ، دروازه را باز کرد.

دقیقه ۱۰: روی ارسال ماشاریپوف از جناح چپ استقلال، رامین رضاییان با یک ضربه تک ضرب توپ را به سمت دروازه ملوان شوت کرد؛ اما ضربه او را حبیب فرعباسی، دورازه‌بان ملوان در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۹: سانتر رامین رضاییان از جناح راست به آرمان رمضانی رسید؛ اما ضربه سر این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: استقلال به گل تساوی رسید. پاس در عمق رضاوند برای رمضانی با سرنگونی مهاجم استقلال بر اثر خطای سعید کریمی همراه شد و کوپال ناظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. رضاییان پشت توپ ایستاد و ضربه محکم او به گوشه دروازه، علی رغم تشخیص درست فرعباسی و برخورد توپ به دست‌های این گلر، وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود.

نیمه نخست مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دقیقه ۴۷: استقلال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و سانتر خطرناک رامین رضائیان با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد و توپ با اختلاف کم به بالای دروازه ملوان رفت.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل