کنعانی زادگان: مزد زحماتمان را برابر تراکتور گرفتیم

کنعانی زادگان: مزد زحماتمان را برابر تراکتور گرفتیم

۰۲:۴۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۳

محمد حسین کنعانی‌زادگان  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی برابر تیم تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال  اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. مثل سال گذشته ۳_۲ ساعت قبل از مسابقه ورزشگاه پر شد و جو خیلی خوب بود. هر ۲ تیم خوب بازی کردند. به تیم خوب تراکتور تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه لیگ نیز موفق باشند.

او درباره جبران کردن نتیجه با وجود ۱۰ نفره شدن، گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. البته فشار تراکتور هم بد نبود. ما هم تازه از بدنسازی بیرون آمدیم و تا هفته سوم یا چهارم اتفاق خاصی نمی‌افتد. سال گذشته تا نیم فصل ۷ امتیاز عقب و سوم بودیم، اما در نیم فصل دوم همه امتیاز‌ها را جبران کردیم.  

مدافع پرسپولیس تصریح  کرد: طبق چیزی که من دیدم فکر نمی‌کنم خطای رفیعی اخراج داشت، اما کارشناسان بهتر می‌توانند تشخیص بدهند. با این وجود ۱۰ نفره کار را ادامه داده و مزد زحمات‌مان را گرفتیم. خدا را شکر نتیجه مساوی شد و می‌توانستیم برنده باشیم.

کنعانی‌زادگان درباره  رقابت با رفقایش در این بازی، گفت: همه با هم دوست و در تیم ملی همبازی هستیم. برخی بازیکنان  سال گذشته در پرسپولیس بودند و اکنون به تراکتور آمدند. برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

او درباره  خوش و بش با دراگان اسکوچیچ قبل از شروع بازی، گفت: ما با هیچ مربی‌ای مشکل نداریم. همه مربیان مرا دوست داشته و من هم دوستشان دارم.

مدافع پرسپولیس درپاسخ به اینکه آیا با کی‌روش هم رابطه خوبی داشت، گفت: ان‌شاالله موفق باشید!

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل