Eternal Strands تریلر جدیدی را در نمایشگاه Xbox دریافت می کند

Eternal Strands تریلر جدیدی را در نمایشگاه Xbox دریافت می کند

تریلر جدید

Eternal Strands در Xbox Showcase at Gamescom 2024. Yellow Brick Games امروز یک تریلر کاملاً جدید از گیم پلی بازی را با روایت مدیر خلاق مایک لایدلاو منتشر کرد. این تریلر به بازیکنان بینشی در مورد آنچه می توانند از این بازی فانتزی اکشن ماجراجویی سوم شخص انتظار داشته باشند، می دهد. این اولین عنوان Yellow Brick Games است و یک عنوان بسیار جاه طلبانه با دنیایی سرسبز و پر جنب و جوش است.

Eternal Strands در یک دنیای کاملاً تعاملی رخ می دهد که در آن بازیکنان به Enclave می روند. جهان دارای بسیاری از محیط‌های خشن و شرایط آب و هوایی بسیار غیرقابل پیش‌بینی است، از جمله یخ‌زدگی ناگهانی و امواج گرما، که می‌تواند هم برای مناظر و هم برای بازیکنان ویران‌کننده باشد.

چالش اصلی که بازیکن باید کامل کند، شکست دادن همه نه رئیس قدرتمندی است که آزادانه در داخل Enclave پرسه می‌زنند. بازیکنان علاوه بر این با چیزی به نام Epic، Ark of Stricken Earth آشنا خواهند شد، موجودیت خطرناکی که می تواند آسیب قابل توجهی به بازیکنان وارد کند. با این حال، بازیکنان می‌توانند از این موضوع استفاده کنند و از برداشت رشته‌ها از آنها بهره ببرند، که به آنها کمک می‌کند تا قدرت‌های جادویی جدیدی به دست آورند که می‌تواند به آنها در سفر کمک کند.

بازیکنان می‌توانند وسایل خود را بسازند و بازسازی کنند و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا تجربه را مطابق میل خود تنظیم کنند و سبک بازی را ایجاد کنند که در Eternal Strands مناسب باشد. تریلر جدید Eternal Strands در نمایشگاه ایکس‌باکس همچنین شخصیت‌های بیس کمپ ماهر منحصربه‌فرد Brynn را به نمایش گذاشت.

در Eternal Strands، شما به عنوان Brynn بازی می کنید و همراهان کاملاً صدایی به شما ملحق می شوند که می توانند به شما در سفر کمک کنند.

این شخصیت ها توسط بازیگران شناخته شده ای صداپیشگی می کنند که در بازی ها و رسانه های دیگر شنیده اید. شخصیت ها به شرح زیر هستند:

  • Brynn, the Point – با صدای Mei Mac
  • اوریا، مربی – با صدای پاندورا کالین
  • سولا، اسمیت – با صدای لویاندا اوناتی لوئیس-نیاوو
  • سواستیان، شاگرد اسمیت – با صدای کریس دبلیو لادروم
  • لین، لورکیپر – رابین هولداوی
  • کسمین، استاد کوارترم – ربکا هانسن

بازیکنان می‌توانند با اعضای ویوربند پیوند برقرار کنند و می‌توانند با در اختیار گذاشتن وسایل کمکی به برین و راهنمایی او در تصمیم‌گیری‌ها در حین کشف اسرار و اسرار عمیق Enclave، در سفر خود به برین کمک کنند.

اگر Eternal Strands بازی‌ای است که مشتاقانه منتظر آن هستید، حتماً آن را در پلتفرم انتخابی خود در لیست علاقه مندی‌ها قرار دهید. این بازی برای رایانه های شخصی، ایکس باکس سری X|S و پلی استیشن 5 عرضه می شود و بازی در سال 2025 منتشر می شود. در حال حاضر، تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد، اما صفحه بازی برای کاوش افراد شیفته در دسترس است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل