Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 اکنون به تعویق افتاده است و تا نیمه اول 2025 عرضه می شود

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 اکنون به تعویق افتاده است و تا نیمه اول 2025 عرضه می شود

Paradox Interactive، سازنده بازی موردانتظار Vampire: The Masquerade—Bloodlines 2، فاش کرده است که RPG تا نیمه اول سال 2025 بیشتر به تعویق افتاده است.

در یک ویدیوی به‌روزرسانی شامل Mattias Lilja، معاون مدیر عامل Paradox Interactive، و Alex Skidmore از استودیوی The Chinese Room، مشخص شد که عنوان RPG آینده توسعه‌دهندگان به تعویق افتاده است (از طریق Steam) تا پروژه را بیشتر اصلاح کنید. گفته می شود که The Chinese Room کارهای بیشتری در انتظار دارد، اما بازی همچنان در وضعیت خوبی قرار دارد و در مرحله توسعه قرار دارد. در اینجا چیزی است که توسعه دهندگان باید بگویند:

ما متعهد به ارائه یک بازی هیجان انگیز به طرفداران قدیمی و جدید Vampire هستیم. این تعهد در تاریخ این توسعه منعکس شده است. این بازی برای انتشار در نیمه اول سال 2025 برنامه ریزی شده است. World of Darkness و اتاق چینی به تعامل با طرفداران Bloodlines 2، گوش دادن به بازخوردها و به اشتراک گذاری به‌روزرسانی‌ها ادامه خواهند داد. ، و نمایش بازی به اشکال مختلف.

– ماتیاس لیلجا، معاون مدیر عامل شرکت Paradox Interactive

جدول زمانی تاریخی Bloodlines 2 بهینه نیست، با توجه به اینکه این پروژه از زمان اعلام آن در سال 2019 قربانی تاخیرهایی بوده است. عنوان در ابتدا با تاریخ انتشار 2020 به Hardsuit Labs واگذار شد، اما بعداً ، پروژه به اتاق چینی منتقل شد ، که پاییز 2024 به عنوان تاریخ پیش بینی شده برای انتشار اعلام شد. با این حال، توسعه جدید نشان می‌دهد که Bloodlines 2 بیشتر به جلو کشیده شده است، به این معنی که این پروژه تا پنج سال تاخیر داشته است.

با این حال، با توجه به اینکه الکس اسکیدمور، مدیر خلاق اتاق چینی، می گوید که تاریخ جدید به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا روی عناصر خاصی کار کنند که در ابتدا به آنها علاقه داشتند، خوش بینانه است، اما با مشکلات زمانی، نتوانست به آنها دست یابد یکی از مثال هایی که او نقل کرد در مورد امکان پایان های متناوب بود. جدای از این، الکس می‌گوید که تیم به‌روزرسانی‌های مداوم را از طریق روش‌هایی که در زیر افشا می‌شود ارائه می‌کند:

زمان اضافی همچنین به ما این امکان را می‌دهد تا به بازخورد آزمون‌های پخش خود در آزمایشگاه تحقیقاتی کاربران خود بپردازیم و همچنین به بازخوردهایی که از همه شما در پاسخ به Dev Diaries و دریافت می‌کنیم، رسیدگی کنیم. ویدیوها.

– الکس اسکیدمور، مدیر خلاق در اتاق چینی

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 پاییز امسال برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S|X منتشر خواهد شد. علاقه مندان می توانند تریلر بازی آن را در اینجا مشاهده کنند..

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل