MSI از مانیتور گیمینگ عظیم 49 اینچی MPG 491CQPX Dual-QHD Ultra-Wide & QD-OLED با قیمت 1199 دلار رونمایی کرد.

MSI از مانیتور گیمینگ عظیم 49 اینچی MPG 491CQPX Dual-QHD Ultra-Wide & QD-OLED با قیمت 1199 دلار رونمایی کرد.

مانیتور گیمینگ MSI MPG 491CQPX QD-OLED دارای وضوح تصویر 5120x1440p و نمایشگر منحنی برای تجربه بازی همهجانبه عالی است.

MPG 491CQPX یک مانیتور DQHD با صفحه نمایش 49 اینچی QD-OLED و نرخ تازه سازی 240 هرتز است

ام‌اس‌آی امروز از مانیتور گیمینگ جدید رونمایی کرد. در مجموعه MPG، دارای سخت افزار و مشخصات ممتاز برای علاقه مندان به بازی است. مانیتور جدید MPG 491CQPX است که اندازه صفحه نمایش 49 اینچی دارد و دارای صفحه نمایش QD-OLED برای جلوه های بصری عالی و پاسخ سریع است. این مانیتور یک نمایشگر فوق عریض با میدان دید وسیع است و با نرخ تازه سازی بالای 240 هرتز کار می کند.

رزولوشن MSI MPG 491CQPX برابر با 5120x1440p است که معادل دو وضوح QHD است و جزئیات بیشتری را بر روی صفحه نمایش ارائه می دهد که می تواند گیمرها را در دنیای باز و بازی های اتومبیل رانی غرق کند. این مانیتور از یک پنل QD-OLED نسل بعدی برای کنترل دقیق نور پیکسل و بازتولید رنگ سیاه واقعی استفاده می کند. بنابراین، نسبت کنتراست 1,500,000:1 است که تصاویر واضح و تجربه تماشای فوق العاده ای را تضمین می کند.

برخی از ویژگی های اصلی عبارتند از:

تضمین کیفیت تصویر استثنایی از طریق کنترل دقیق نور پیکسلی و صحنه‌های سیاه واقعی، که تصاویر را زنده‌تر و واقعی‌تر می‌کند.

  • فیلم گرافن با هیت سینک سفارشی

پنل‌های QD-OLED جدید همگی به فیلم گرافن مجهز شده‌اند که به دلیل رسانایی حرارتی استثنایی برای اتلاف گرما و طراحی هیت سینک سفارشی شناخته شده است. هم افزایی بین این دو عنصر، کل مانیتور را قادر می سازد بدون فن خنک کننده فعال کار کند و به طراحی بدون فن دست یابد. این امر پراکندگی گرمای کارآمد و بی صدا را تضمین می کند و طول عمر پانل را بیشتر می کند.

علاوه بر روش‌های حفاظتی اصلی مانند Pixel Shift، Panel Protect و Static Screen Detection، نسخه OLED CARE 2.0 تشخیص چند نشان‌واره، تشخیص نوار وظیفه و تشخیص مرز را اضافه می‌کند تا خدمات مراقبتی پیشرفته‌تری را ارائه دهد و شانس را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. از سوختن صفحه نمایش OLED.

  • تحویل برق USB نوع C

اتصال USB نوع C داخلی با توان 98 واتی به شما امکان می‌دهد بدون زحمت به دستگاه‌های خود متصل شده و آن را شارژ کنید. 

کلاس

با زمان پاسخگویی تنها 0.03 میلی‌ثانیه GtG، مانیتور می‌تواند به سرعت فریم‌ها را بدون استفاده از شبح تغییر دهد و برای بازی‌های پرسرعت عالی است. علاوه بر این، نرخ تازه سازی 240 هرتز حرکات نرمی را روی صفحه نمایش برای گیم پلی روان و دلپذیر ارائه می دهد. صفحه نمایش کمی خمیده با انحنای 1800R است که آن را برای بازی از راه دور مناسب می کند و برای جزئیات واضح از DisplayHDR 400 پشتیبانی می کند.

پشتیبانی از HDR تنها چیزی نیست که برای بهبود جزئیات موجود است، این مانیتور همچنین دارای AI Vision است که جزئیات را حتی در مناطق تاریک تر نشان می دهد. همچنین، کاربران می‌توانند Crosshair را برای یک کمک هدف ساده فعال کنند و می‌توانند رنگ را در هر زمان از منوی OSD تغییر دهند. پشتیبانی KVM بیشتر به کاربران کمک می کند تا به راحتی به دستگاه های مختلف سوئیچ کنند، که بهره وری را به شدت افزایش می دهد.

خروج از نسخه موبایل