دارندگان پیکسل 9 نمی‌توانند اپلیکیشن‌های بنچمارک Geekbench، PCMark یا 3DMark را از Play Store نصب کنند، که نشان‌دهنده عملکرد ضعیف سری پرچم‌دار است.

دارندگان پیکسل 9 نمی‌توانند اپلیکیشن‌های بنچمارک Geekbench، PCMark یا 3DMark را از Play Store نصب کنند، که نشان‌دهنده عملکرد ضعیف سری پرچم‌دار است.

Google در بحبوحه عرضه مدل‌های پیکسل 9 به بازارهای مختلف است و در طول دوره تحریم، این شرکت واحدهای بررسی را برای رسانه‌های مختلف، سازندگان محتوا، روزنامه‌نگاران و دیگران ارسال کرده است تا نظرات بی‌طرفانه خود را در مورد آخرین سری پرچمدار با این حال، هنگام تلاش برای اجرای برخی از برنامه های بنچمارک در هر یک از دستگاه ها، برخی از کاربران گزارش دادند که تمایلی به دانلود برنامه ها از فروشگاه Play ندارند. این مانع نشان می‌دهد که ممکن است Google دسترسی به این برنامه‌ها را مسدود کند تا از هرگونه سیل اطلاعات در اینترنت که توانایی‌های Tensor G4 را کم‌اهمیت می‌کند، جلوگیری کند.

به نظر نمی‌رسد بارگذاری جانبی برنامه‌های بنچمارک مشکل خانواده پیکسل 9 را برطرف کند

در حال حاضر، سه برنامه محبوب معیار در فروشگاه Google Play وجود دارد. Geekbench 6، PCMark 10 و 3DMark، با هر برنامه جنبه متفاوتی از Pixel 9 را آزمایش می‌کند. در حالی که ما از طریق افشای اطلاعات مختلف شاهد بودیم که Tensor G4 به طور قابل توجهی کندتر از Snapdragon 8 Gen 3، Dimensity 9300+ و A17 Pro است. ، گوگل مصمم است که اجازه نمی دهد این اطلاعات از بین برود. با این حال، بهتر است به شما یادآوری شود که این اولین باری نیست که شرکت Mountain View این کار را انجام می دهد، زیرا قبل از عرضه پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو، گوگل اجازه می دهد هر برنامه محک زنی در طول دوره تحریم اجرا شود.

خوشبختانه، در آن زمان، کسانی که پیکسل 8 یا پیکسل 8 پرو را در اختیار داشتند، به سادگی می‌توانستند برنامه معیار انتخابی خود را در کنار هم قرار دهند، و به رقابت‌ها می‌روند. اکنون، گوگل این مسیر جایگزین را نیز مسدود کرده است، به طوری که @Cartidise شواهدی را بر روی X نشان می‌دهد مبنی بر اینکه حتی بارگذاری جانبی Geekbench AI یک خطای سازگاری ایجاد کرده است. در حالی که به نظر می‌رسد دیگران با همین مشکل مواجه هستند، ما متوجه موجی از آمار عملکرد و مقایسه‌هایی شده‌ایم که توسط نشریات برجسته نوشته شده است، بنابراین ممکن است این موضوع یک حادثه مجزا باشد.

خروج از نسخه موبایل