Diablo IV Vessel of Hatred مزدوران و ارگ تاریک را اضافه می کند

Diablo IV Vessel of Hatred مزدوران و ارگ تاریک را اضافه می کند

کلاس کاملاً جدید Spiritborn یک جریان زنده شیرجه عمیق دریافت کرد حدود یک ماه پیش، که در طی آن توسعه دهندگان Diablo IV به بررسی این موضوع پرداختند که چه چیزی آن را بسیار منحصر به فرد می کند. این ابزار بسیار کاربردی و متنوع است و به بازیکنان این امکان را می دهد تا بسته به ترجیح خود به صورت تهاجمی یا تدافعی بازی کنند. اولین الحاقیه Diablo IV، Vessel of Hatred قرار است در 8 اکتبر منتشر شود، جایی که بازیکنان با Neyrelle، شخصیتی که در مسیری شرور و بد قرار دارد، معرفی خواهند شد.

علاوه بر اینکه کلاس Spiritborn به Diablo IV اضافه شده است، بازیکنان اکنون ویژگی Mercenaries را تجربه خواهند کرد. این به بازیکنان اجازه می دهد تا با همراهانی که می توانند آنها را در جنگ همراهی کنند ملاقات کنند. آنها را می توان به گونه ای سفارشی کرد که متناسب با سبک بازی شما باشد و ساختار شما را به گونه ای که شما مناسب می بینید تعریف کنند. نه تنها این، بلکه مزدوران همگی با پیشینه و درختان مهارتی خود خواهند آمد که می‌توانید در آنها گم شوید تا آنها را حمایت‌کننده یا تهاجمی‌تر کنید، بسته به اینکه چگونه در الحاقیه بازی کنید. برای استفاده از مزدوران، آن‌ها به‌عنوان تقویت‌کننده فهرست می‌شوند، که سپس می‌توانند به صورت دوره‌ای به شما در نبرد بپیوندند تا حملاتی را انجام دهند تا به شما در پاکسازی اوباش کمک کنند.

چهار مزدور وجود دارد که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید که همگی از قسمت‌های مختلف Sanctuary آمده‌اند. در زیر آنچه می توانید از هر یک از آنها انتظار داشته باشید آورده شده است:

  • رهیر – آنها در خیابان های جیا کول به دنیا آمدند و توسط گرگ های آهنین آموزش دیدند.
  • واریانا – آدمخوار سابق که قبیله خود را ترک کرد و با تجارت قصاب شد، مزدور شد.
  • آلدکین – موجودی نیمه‌فرزند و نیمه دیو که به‌دلیل انجام مراسم تاریکی از سوی خضراء اول از ارگ بر روی مادرش، نیمه دیو به دنیا آمد.
  • Subo – یک کماندار آبروریز از کوهستان، که توسط افرادی که برای کمک به او مراجعه کرده بودند از او دوری می‌کردند و اکنون تبدیل به یک شکارچی اجیر شده است.

همانطور که در کنار مزدوران خود جهان را کاوش می کنید، آنها می توانند با شما ارتباط برقرار کنند و به شما امکان می دهند قفل پاداش ها را باز کنید و ارز مبادله ای را انجام دهید. همانطور که سطح روابط خود را با مزدور انتخابی خود افزایش می دهید، می توانید با آنها معاوضه کنید تا فرصتی برای بدست آوردن غارت قدرتمندی که ممکن است در دراز مدت برای شخصیت شما مفید باشد، بدست آورید.

یکی از ویژگی های جدید دیگری که در این بسط برای Diablo IV اضافه شده است The Dark Citadel است. این محتوای PvE است که برای پایان بازی ساخته شده است، جایی که بازیکنان در نبردهای چند نفره در یک سیاه چال خزنده شرکت می کنند تا رئیس هایی را که با آنها روبرو می شوند از بین ببرند. شما می توانید با حداکثر چهار بازیکن وارد Dark Citadel شوید تا باس های پیچیده را از بین ببرید. اگر با آنها بازی می کنید و گزینه ای برای برقراری ارتباط ندارید، می توانید از سیستم نشانگر جدید اضافه شده برای کمک به توسعه برخی تاکتیک ها استفاده کنید.

کشتی نفرت Diablo IV در حال دریافت انبوهی از محتوای جدید جدا از این دو ویژگی، مانند به‌روزرسانی‌های اصلی پیشرفت و سیاه‌چال جدید برای حمله زمانی.

در 29 آگوست، طرفداران هیجان‌زده Diablo می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد انتظارات از توسعه آینده دریافت کنند، جایی که توسعه‌دهندگان جزئیات تغییرات سیستم Paragon، سطوح سختی را شرح می‌دهند. ، و بیشتر.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل