Flint: Treasure of Oblivion تا 24 اکتبر عرضه می شود، تریلر Story به صورت آنلاین منتشر می شود

Flint: Treasure of Oblivion تا 24 اکتبر عرضه می شود، تریلر Story به صورت آنلاین منتشر می شود

Microids و Savage Level جدیدترین عنوان RPG تاکتیکی خود را با نام Flint: Treasure of Oblivion معرفی کردند که قرار است تا اکتبر سال جاری منتشر شود.

برای کسانی که علاقه مند به عناوین با مضمون دزدان دریایی هستند، مانند World of Warcraft، Flint : Treasure of Oblivion ممکن است یکی از بهترین ها برای شما باشد، زیرا بازی سفر کاپیتان فلینت، اولین همسرش بیلی بونز و خدمه گرگ های دریایی او را در شکار یک گنج افسانه ای نشان می دهد. جالب اینجاست که این عنوان ریشه در یک کتاب کمیک دارد. از این رو، خود بازی از لحاظ تاریخی مستند است، به این معنی که انتظار می رود هر قطعه از رویداد درون بازی به خوبی اجرا شود.

Flint: Treasure of Oblivion به لطف مبارزات نوبتی خود که با الهام گرفتن از مکانیک های نقش آفرینی و بازی های رومیزی، به ویژه از طریق تاس ریختن، پایه های ژانر را تازه می کند، نه تنها نوید ماجراجویی، بلکه عمق استراتژیک نیز می دهد. هنگامی که بازیکنان خدمه خود را تشکیل می دهند، هر یک از اعضا مهارت های منحصر به فردی را به ارمغان می آورد و به آنها اجازه می دهد استراتژی خود را با سبک بازی خود تنظیم کنند.

در طول مراحل تاکتیکی، بازیکنان می‌توانند از کارت‌های مهارت و ویژگی‌ها برای ارتقای اعضای تیم خود استفاده کنند و نسبت به حریفان برتری پیدا کنند. بادبان ها را بلند کنید و اسرار مدفون در سرزمین های دور Flint: Treasure of Oblivion را کشف کنید.

در اینجا ویژگی‌های کلیدی عنوان آمده است، که یک چشم‌انداز کوتاه از آنچه را که باید پیش‌بینی کنید ارائه می‌کند:

ویژگی های کلیدی 

  • مبارزه تاکتیکی مبتنی بر چرخش: آمادگی خوب کلیدی است! اعضای خدمه خود را با توانایی های منحصر به فرد انتخاب کنید، مهارت های جدید به دست آورید، تاس های خود را بهبود بخشید. در طول مراحل تاکتیکی، از کارت‌ها برای ایجاد مهارت‌ها و ویژگی‌ها و تأثیرگذاری بر مبارزه با پرتاب تاس استفاده کنید.

  • روایت کتاب کمیک: از روایتی لذت ببرید که فراتر از کدهای معمول کمیک ها (onomatopoeia، حباب های گفتار)، به بازیکنان ارائه می دهد که اصیل و کمیک استریپ های پویا.

  • اکتشاف: دنیایی باشکوه را کشف کنید، از شهر سنت مالو فرانسه تا مناظر عجیب و غریب آمریکای مرکزی. بازدید از محیط‌های متنوع (شهرها، کمپ‌ها، جنگل‌ها، غارها…) با موتور Unreal Engine 5

  • دنیای دزدی دریایی با الهام از تاریخ: بازی صادقانه دنیایی از دزدی دریایی را بازسازی می کند و عناصر تاریخی (زبان، لباس ها، سلاح ها) را در خود جای داده است. حتی فراگیرتر

    را تجربه کنید

Flint: Treasure of Oblivion قرار است در 24 اکتبر 2024 برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری X|S منتشر شود. در صورت علاقه، می‌توانید عنوان داستانی بازی برای یادگیری درباره تلاش کاپیتان فلینت و خدمه او، همراه با زنجیره رویدادها در کتاب کمیک اصلی جزئیات مربوط به ساختار قیمت‌گذاری هنوز فاش نشده است، که می‌تواند عاملی تعیین‌کننده برای چندین خریدار بالقوه باشد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل