پلتفرم بازی برندهای Animoca، GAMEE، بودجه Pantera Capital را تضمین می کند

پلتفرم بازی برندهای Animoca، GAMEE، بودجه Pantera Capital را تضمین می کند

GAMEE، پلتفرم بازی موبایلی پشت بازی WatBird، سرمایه گذاری از Pantera Capital برای گسترش حضور خود در The Open Network دریافت کرده است.

Animoca Brands’ زیر مجموعه بازی، GAMEE، یک سرمایه گذاری از Pantera Capital، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر مستقر در کالیفرنیا، به بر اساس انتشار مطبوعاتی.

در حالی که اندازه بودجه فاش نشده است، به نظر می رسد که این سرمایه گذاری به GAMEE کمک می کند تا حضور خود را در The Open Network گسترش دهد (TON) از طریق WatBird، یک برنامه مبتنی بر تلگرام. Animoca خاطرنشان می کند که سرمایه گذاری Pantera به دنبال سرمایه گذاری اخیر GAMEE دریافت شده از TON Ventures، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر متمرکز بر حمایت از استارت آپ های مبتنی بر TON است.

بوزنا رضاب، یکی از بنیانگذاران GAMEE، در مورد این بودجه گفت: این سرمایه گذاری نشان دهنده “رای اعتماد قابل توجهی به دیدگاه ما برای ادغام یکپارچه مکانیک وب 3 در تجربیات بازی است که برای جامعه 90 میلیونی گیمر خود پرورش داده ایم.”< /p>

“این پشتیبانی به ما کمک می کند تا ماموریت خود را برای تقویت تعامل جامعه با اکوسیستم TON تسریع کنیم.”

بوزنا رضاب

برای Pantera Capital، این سرمایه‌گذاری حرکت دیگری برای کاهش سرمایه‌گذاری استراتژیک خود در TON است. در ماه مه، شرکت اعلام کرد “بزرگترین سرمایه گذاری تا کنون” خود را در شبکه، با تاکید بر اعتقاد خود به پتانسیل TON از صرافی ورشکسته FTX. در آن زمان، Pantera گفت که تصمیم گرفته است در TON به عنوان پلتفرمی برای «معرفی کریپتو به توده‌ها» سرمایه‌گذاری کند، زیرا به‌طور گسترده در شبکه تلگرام استفاده می‌شود.

اگرچه Pantera میزان سرمایه گذاری خود در GAMEE را فاش نکرد، اما به دنبال مبلغ 250 میلیون دلاری خرید سولانا (SOL) از دارایی صرافی ورشکسته FTX، نشان دهنده تعهد مداوم شرکت به گسترش نفوذ خود در فضای بلاک چین است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل