Mafia: The Old Country برای اکران در سال 2025 فاش شد

Mafia: The Old Country برای اکران در سال 2025 فاش شد

یکی از شگفت‌انگیزترین اعلامیه‌های Opening Night Live Gamescom 2024، معرفی Mafia: The Old Country است. در حالی که یک بازی جدید مافیا شایعه شده است در حالی که، به طور رسمی اعلام نشده است که چه چیزی می تواند باشد. امروز، 2K و Hanger 13 رسما عنوان جدیدی را معرفی کردند که در سال 2025 روی پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S و هدف کامپیوتر از طریق Steam.

جزئیات اضافی در مورد این بازی آینده در دسامبر 2024 رونمایی خواهد شد، احتمالاً زمانی که اخبار مربوط به تاریخ انتشار رسمی در سال 2025 منتشر شود یا بازی را به نمایش بگذارند.

Mafia: The Old Country با نمایشی خیره کننده از سیسیل دهه 1900 معرفی شد. در این بازی، منشأ جنایات سازمان‌یافته را کشف خواهید کرد، زیرا داستان اوباش وحشیانه‌ای در مورد جهان اموات وحشیانه در سیسیل را کشف می‌کنید. شما باید برای بقا در یک دوره خطرناک و تنبیهی بجنگید، با عملی که با واقع گرایی معتبر و داستان سرایی دقیق زنده می شود.

این فرنچایز مافیا را به نقطه‌ای کاملاً متفاوت از جهان می‌برد، با بازی‌های قبلی مافیا در دوره‌های مختلف در سراسر آمریکا.

“در سه ورودی اول مجموعه مافیا، ما بازیکنان را از طریق داستان‌های بی‌رحمانه‌ای که در دوره‌های مختلف اتفاق می‌افتد، با دنیای مافیا آشنا کردیم. در Mafia: The Old Country، ما به ریشه‌های چیزی که طرفداران دوست دارند بازمی‌گردیم. نیک باینز، رئیس Hangar 13 می‌گوید: در مورد فرنچایز، ایجاد یک روایت عمیق و خطی با آن احساس کلاسیک فیلم اوباش، بازدید از یک محیط جدید خیره‌کننده، و ارائه همه آن‌ها در بسته‌ای فشرده و متمرکز که برای طرفداران تجربه‌های همهجانبه عالی است.

Mafia برای اولین بار به عنوان یک فرنچایز راه اندازی شد، با این بازی برجسته در سال 2002 منتشر شد. از آن زمان، فرنچایز Mafia شروع به کار کرد و بیش از 34 میلیون نسخه در کنسول و رایانه شخصی فروخت. این بازی‌ها هم از سوی منتقدان و هم از سوی طرفداران، با ستایش ویژه برای توسعه روایت غنی، بازی‌های بازیگران و توجه زیاد به جزئیات برای اطمینان از مناسب بودن بازی، مورد تحسین قرار می‌گیرند.

اگر این بازی علاقه شما را برانگیخته است و می خواهید سری مافیا را کشف کنید، اکنون زمان مناسبی است. همه بازی‌های منتشر شده در فرنچایز Mafia تا ۲ سپتامبر در Steam هستند.

تا کنون، Gamescom 2024 به یک رویداد بزرگ برای 2K تبدیل شده است. امشب، در اولین روز بزرگ کنوانسیون Gamescom در آلمان، آنها Mafia: The Old Country و Borderlands 4 را معرفی کردند و به طرفداران تاریخ انتشار Civilization 7 دادند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل