FuzzyBot از عنوان جدید «Lynked: Banner of the Spark» رونمایی کرد

FuzzyBot از عنوان جدید «Lynked: Banner of the Spark» رونمایی کرد

در طول بازی شبانه گیمزکام، FuzzyBot اولین عنوان خود را معرفی کرد ، لینکد: بنر جرقه. این بازی یک اکشن co-op با الهام از آرکید است که بازی با هم می تواند کمک و مانع باشد. هنگامی که یک شهرساز با هک اند اسلش با عناصر سرکش پاشیده شده روبرو می شود، می توانید با یکی از دوستان خود دعوا کنید و با شخصیت های دیگر بازی بسازید و دوست شوید.

Gamescom 2024 یکی از بزرگترین رویدادها است. ایکس‌باکس «بزرگ‌ترین غرفه خود» را خواهد داشت، مانند برخی از نام‌های بزرگ دیگر مانند Larian Studios، AMD، و غیره.

برای کسانی که می‌خواهند این بازی را به دست آورند، Lynked: Banner of the Spark از 22 اکتبر 2024 در دسترس اولیه قرار خواهد گرفت. بازی با قیمت 24.99 دلار برای خرید در دسترس خواهد بود. برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات بیشتری در مورد آنچه بازی ارائه می‌دهد به دست آورند، تریلر اعلام رسمی زیر را بررسی کنید.

بازی در سال 30XX اتفاق می‌افتد و بشریت رو به انقراض است. شما به عنوان یکی از آخرین بازماندگان بازی می کنید، جایی که باید با مقاومت روبات ها اتحاد ایجاد کنید تا سعی کنید از جهان در برابر Combots دفاع کنید. برای اینکه بتوانید در برابر Combots بجنگید، باید متحدان ربات را نجات دهید، داستان های آنها را کشف کنید و برای کشف سرنوشت گروه افسانه ای ربات ها به نام پرچم جرقه تلاش کنید.

در بیانیه‌ای اعلام شد، مکس اسپیلبرگ، یکی از بنیانگذاران و کارگردان بازی FuzzyBot، گفت: «ما از ساخت بازی‌های تیره و تاریک خسته شده‌ایم، بنابراین FuzzyBot را برای ساختن جهان‌های سرگرم‌کننده و پر جنب و جوش با انبوه اکشن تشکیل دادیم. ما بسیار مفتخریم که دنیای Lynked: Banner of the Spark را با همه به اشتراک می گذاریم و صادقانه بگوییم، ما در نهایت هیجان زده ایم که یک مینی بازی ماهیگیری بسازیم…”

Lynked: Banner of the Spark دارای اکشن با سرعت بالا با مبارزات هک و اسلش فراوان است، جایی که سرکش‌ها الهام‌بخش ماموریت‌ها هستند. شما قادر خواهید بود شخصیت خود را با ارتقاهای میانی اجرا کنید و در حین پیش رفتن، مبارزه خود را با Combots آسان تر کنید. هرچه بیشتر پیشرفت کنید، سلاح های بیشتری را باز می کنید و سبک بازی عالی را برای کمک به سفرتان به شما می دهد.

اگر موفق به تکمیل یک مسابقه شدید، می‌توانید از ابزارها و منابع جمع‌آوری‌شده‌تان برای کمک به ساخت شهر خود استفاده کنید و در عین حال از کمک هم‌پیمانان روبات‌تان کمک بگیرید. سیستم درون شهر دارای مجموعه ای از مینی بازی ها، از جمله جمع آوری، ماهیگیری، و کشاورزی است که به نفع شما و شهروندان شهرتان خواهد بود.

شما می توانید تصمیم بگیرید که بازی را به صورت انفرادی انجام دهید یا می توانید آن را بازی کنید و با حداکثر دو دوست دیگر ماموریت ها را انجام دهید، جایی که می توانید نقش های مبارزه تخصصی خود را انتخاب کنید که می تواند در حین تکمیل چالش ها و نبردهای رئیس، هم افزایی تیم خود را افزایش دهید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل