تست بازی Arc Raiders PC پاییز امسال آغاز می شود

تست بازی Arc Raiders PC پاییز امسال آغاز می شود

ARC Raiders اولین بار در مراسم The Game Awards در سال 2021 معرفی شد، اما اخبار مربوط به این بازی تاکنون کمیاب بوده است. در Gamescom 2024، آنها اعلام کردند که این بازی به طور رسمی در سال 2025 منتشر خواهد شد و آزمایش بازی PC در پاییز امسال آغاز خواهد شد.

اگر این سومین شخص PvPvE action shooter Survival چیزی است که به آن علاقه دارید، می توانید در تست پخش رایانه شخصی در Steam ثبت نام کنید، جایی که می توانید برای شرکت انتخاب شوید. اولین آزمون عمومی عمومی برای 24 اکتبر تا 27 اکتبر 2024 تنظیم شده است.

در ARC Raiders، شما می‌توانید دنیای وسیع و کشنده‌ای را کاوش کنید که در آن مردم به یک مستعمره زیرزمینی Speranza فرار کرده‌اند، جایی که به دنبال تجهیزات و سرپناهی از ماشین‌های مرگبار ARC روی سطح هستند. نیاز به منابع در کلنی به بالاترین حد خود رسیده است و این وظیفه شماست که کمک کنید. شما به عنوان Raider نام نویسی می کنید، برای بقای خود می جنگید و سعی می کنید از مستعمره دفاع کنید.

به‌عنوان یک Raider، باید منابع را جمع‌آوری و شکار کنید و در حالی که سعی می‌کنید از دنیای خطرناک بالای آن جان سالم به در ببرید، آنها را از سطح بیرون بکشید. در راه شما ماشین‌های ARC قرار دارند، دشمنی کشنده که خیلی‌ها درباره‌اش نمی‌دانند. همچنین باید با سایر Raider هایی که به همان اندازه در تلاش برای بدست آوردن لوت شما هستند، رقابت کنید.

برای موفقیت و رشد به‌عنوان یک Raider، باید زنده به مستعمره خود بازگردید، جایی که با معامله‌گران زیرزمینی Speranza ملاقات خواهید کرد و به شما اجازه می‌دهند غارت و اشیای قیمتی را معامله کنید. آنها همچنین این فرصت را دارند که ماموریت هایی را به شما بدهند تا تکمیل کنید، در حالی که می توانید اتاق های زندگی خود را ارتقا دهید، بهبود دهید و گسترش دهید.

اگر در ARC Raiders گیر کرده اید، این فرصت را خواهید داشت که این بازی را به صورت تک نفره بازی کنید یا با دوستان خود به صورت Co-op متحد شوید. شما باید بتوانید قبل از اعمال خود فکر کنید و دنیای اطراف خود را مشاهده کنید تا سعی کنید تاکتیکی ترین مسیری را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد به عنوان یک Raider ایمن بمانید.

ARC Raiders در ابتدا به عنوان یک بازی رایگان معرفی شد، اما توسعه دهندگان پشت آن اکنون تصمیم گرفته اند آن را به عنوان یک عنوان پرمیوم 40 دلاری تبدیل کنند.

“در طول توسعه به طور فزاینده‌ای مشخص شد که یک مدل ممتاز برای تجربه‌ای که با ARC Raiders ایجاد می‌کنیم مناسب‌تر است. این تغییر به ما امکان می‌دهد بر روی آنچه واقعاً برای این بازی مهم است تمرکز کنیم – ایجاد یک بازی جذاب و متعادل، الکساندر گروندال، تهیه‌کننده اجرایی ARC Raiders، می‌گوید.

اگر این بازی است که می‌خواهید در آن گیر بیفتید، مطمئن شوید که آن را در لیست علاقه مندی ها قرار داده و در تست پخش عمومی در رایانه شخصی.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل