Borderlands 4 به طور رسمی برای سال 2025 معرفی شد

Borderlands 4 به طور رسمی برای سال 2025 معرفی شد

Borderlands در حال بازگشت است و پنجمین بازی از این فرنچایز پیشرو برای سال 2025 اعلام شده است. مانند بیشتر تریلرهای رونمایی، این بازی اصلا چیز زیادی را فاش نکرد. این یک تیزر تریلر کوچک در Gamescom 2024 بود و پیام فوق العاده مرموز بود. حتی در توضیحات تریلر در یوتیوب، چیز زیادی برای ادامه دادن به مخاطب وجود ندارد. آنچه ما می دانیم این است که Borderlands 4 برای انتشار روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S و رایانه شخصی تنظیم شد.

“در این قسمت بعدی تیرانداز غارتگر قطعی، بازیکنان نقش یک شکارچی افسانه‌ای خرک را بر عهده خواهند گرفت و در جستجوی گنجینه‌های جدید در سیاره‌ای کاملاً جدید، از میان انبوهی از دشمنان عبور می‌کنند.”

علاوه بر اینکه بازی در سال 2025 منتشر خواهد شد، اطلاعات زیادی در دسترس نیست. حتی صفحه استیم بازی نیز به‌طور باورنکردنی خالی است و باعث می‌شود تا افراد لیست علاقه مندی‌های بازی را با تصویری از کلاه ایمنی نمادین و سیاره جدید انتخاب کنند. شما در حال کاوش خواهید بود.

آخرین بازی فرنچایز اصلی که در فرنچایز Borderlands منتشر شد، Borderlands 3 بود که در سال 2019 منتشر شد. در حالی که افراد زیادی این بازی را پسندیدند و نقدهای مثبتی برای آن ارائه کردند، انتقادات زیادی نیز منتشر شد، حتی برخی از آنها خواستار آن شدند. این “بهترین و بدترین فرنچایز” به دلیل نحوه حرکت و تعامل برخی از دشمنان با بازیکنان است.

به‌جز Borderlands 3، جدیدترین اضافه‌شده به کل فرنچایز Tiny Tina’s Wonderlands بود که در سال 2022 منتشر شد. این بازی مسیر بسیار متفاوتی را به سبک معمول Borderlands در پیش گرفت. در حالی که کمدی مشابه، دشمنان مشابه و موارد مشابه داشت، باید شخصیت خود را با استفاده از آمار به سبک سیاه چال ها و اژدها بسازید و شخصی سازی کنید.

باز هم، در حالی که اکثر افرادی که بازی را انجام می‌دادند، آن را دوست داشتند، اما احساس می‌کردند که مشکلات Borderlands 3 در سرزمین عجایب Tiny Tina نفوذ کرده و در کل آن را کمتر لذت‌بخش کرده است. یکی از ایرادات قابل توجه Tiny Tina’s Wonderlands سیستم پاداش مورد استفاده بود، زیرا به نظر می رسید که اصلاً به بازیکن پاداش نمی دهد. مرتبط بودن اضافات بازی رومیزی چندان منطقی نبود و چندان شبیه یک بازی رومیزی نبود.

دیدن آنچه که Borderlands 4 برای مخاطبان در نظر گرفته است جالب خواهد بود. آیا بازیکنان در طول بازی چهره‌های آشنا را خواهند دید یا شخصیت‌های کاملاً جدیدی را برای مردم معرفی می‌کند که دوست داشته باشند و از آنها متنفر باشند؟

اگر می‌خواهید درباره Borderlands 4 اطلاعات بیشتری کسب کنید، حتماً آن را فهرست کنید تا بتوانید از به‌روزرسانی‌هایی که ممکن است اعلام شود مطلع شوید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل