اپل iOS 18 و iPadOS 18 Beta 7 را برای توسعه دهندگان با ثبات بهتر و ویژگی های جدید منتشر کرد

اپل iOS 18 و iPadOS 18 Beta 7 را برای توسعه دهندگان با ثبات بهتر و ویژگی های جدید منتشر کرد

اپل نسخه بتای 7 آپدیت iOS 18 و iPadOS 18 آینده خود را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است که می توانند آن را برای رفع اشکالات و مشکلات قبل از انتشار رسمی در ماه آینده آزمایش کنند. این به‌روزرسانی در چرخه بتا بسیار جلوتر است و با هر ساخت، iOS 18 پایدارتر و غنی‌تر از ویژگی‌هایی می‌شود که این شرکت در رویداد WWDC خود در ژوئن اعلام کرد.

اپل iOS 18 و iPadOS 18 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده است که می‌توانند آن‌ها را دانلود و نصب کنند تا باگ‌ها را برای انتشار پایدار در ماه آینده بررسی کنند

توسعه دهندگان ثبت نام شده ای که iOS 18 و iPadOS 18 را روی مدل های آیفون سازگار خود آزمایش می کنند، می توانند نسخه بتا 7 را از طریق برنامه تنظیمات دانلود کنند. قبل از نصب به‌روزرسانی، باید اطمینان حاصل کنید که Apple ID شما به حساب توسعه‌دهنده شما مرتبط است و اگر اینطور نباشد، دستگاه شما به‌روزرسانی را از طریق هوا دریافت نمی‌کند. برای دانلود و نصب آخرین نسخه iOS 18، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به Settings > General > Software Update > Beta Updates > بروید و سپس دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

آخرین به‌روزرسانی اکثر مشکلات و اشکالاتی را که در نسخه‌های بتای قبلی برطرف نشده‌اند، برطرف می‌کند، به این معنی که به‌روزرسانی نسبت به نسخه‌های بتای قبلی پایدارتر خواهد بود. اگر آخرین اخبار مربوط به iOS 18 را دنبال نمی کنید، udpat تعداد انگشت شماری از تغییرات بصری و ویژگی های هوش مصنوعی را برای آیفون به ارمغان می آورد. در حالی که ویژگی‌های روی دستگاه در مدل‌های قدیمی‌تر آیفون نیز برای همه کاربران در دسترس خواهد بود، هوش اپل ویژگی‌ها و تجربه جدید Siri فقط در آخرین مدل‌های آیفون، از 15 Pro و سری بعدی آیفون 16، در دسترس خواهند بود.

بصری، اپل در نهایت به کاربران اجازه داد نمادهای برنامه را در هر نقطه از صفحه اصلی قرار دهند و ظاهر برنامه ها را نیز با طیف گسترده ای از ابزارهای سفارشی سازی تغییر دهند. علاوه بر این، مرکز کنترل جدید نیز با پشتیبانی از چندین صفحه، طراحی مجدد شده است، که می‌توانید آن‌ها را بر اساس ترجیحات خود سازماندهی کنید. تعداد زیادی ویژگی اضافی وجود دارد، بنابراین اگر قصد دارید آخرین نسخه iOS 18 بتا 7 را نصب کنید، آنها را بررسی کنید. توجه داشته باشید که فرآیند نصب بیلد در iPad شما یکسان است.

اپل iOS 18 و به‌روزرسانی‌های اضافی را ماه آینده، احتمالاً در نیمه اول سپتامبر منتشر خواهد کرد. این شرکت همچنین macOS Sequioa beta 7 را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است، بنابراین آن را نیز بررسی کنید، به محض اینکه به‌روزرسانی در دسترس عموم قرار گرفت، راهنمای‌های مربوط به ساخت‌ها را با جزئیات کامل پوشش خواهیم داد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل