انویدیا بسته نرم افزاری «جنگ ستارگان یاغی» GeForce RTX 40 را معرفی کرد که نسخه رایگان آن با پردازنده گرافیکی و لپ تاپ رومیزی RTX 40 در دسترس است

انویدیا بسته نرم افزاری «جنگ ستارگان یاغی» GeForce RTX 40 را معرفی کرد که نسخه رایگان آن با پردازنده گرافیکی و لپ تاپ رومیزی RTX 40 در دسترس است

NVIDIA بسته بازی جدید خود را معرفی کرده است که شامل یک نسخه رایگان از Star Wars Outlaws است که برای پردازنده‌های گرافیکی و لپ‌تاپ‌های GeForce RTX 40 قابل استفاده است.

خرید پردازنده‌های گرافیکی و لپ‌تاپ NVIDIA GeForce RTX 40 اکنون با یک نسخه رایگان همراه از قانون‌های جنگ ستارگان ارائه می‌شود

طراحی شده توسط Massive Entertainment، Star Wars Outlaws ماجراجویی بزرگ بعدی AAA در جهان Star Wars است. این بازی اکشن-ماجراجویی جهان باز در 30 آگوست راه اندازی می شود و کسانی که قصد خرید پردازنده گرافیکی یا لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 40 را دارند، می توانند یک نسخه رایگان از بازی همراه با راه حل های RTX را خریداری کنند. این باندل شامل بسته شخصیتی Force Commando نیز می شود. این بسته برای پردازنده‌های گرافیکی/لپ‌تاپ‌های GeForce RTX 4070 و بالاتر اعمال می‌شود.

< /p>

Star Wars Outlaws دارای تعداد زیادی ویژگی‌های انحصاری رایانه‌های شخصی و پردازنده‌های گرافیکی RTX NVIDIA می‌توانند بهترین کیفیت را در عنوان ارائه دهند زیرا بازی از پشتیبانی کامل ردیابی پرتو (RTGI Global Illumination، RT Reflections و RT Shadows) در کنار DLSS 3.5 با Ray پشتیبانی می‌کند. بازسازی، RTXDI (روشنایی پویا) و همچنین NVIDIA Reflex برای تضمین تجربه بازی بسیار روان و بدون اشکالات تاخیر.

در مرحله بعد، به عنوان بخشی از همکاری خود با Ubisoft، Massive Entertainment و Lucasfilm Games در Star Wars Outlaws، یک بسته نرم افزاری جدید Star Wars Outlaws GeForce RTX 40 Series را تا سپتامبر 40 معرفی می کنیم. ..

این به شما امکان می‌دهد تمام مزایای فناوری RTX را در Star Wars Outlaws تجربه کنید. از DLSS 3.5 با بازسازی اشعه، تا RTX Dynamic Illumination و NVIDIA Reflex، بازیکنان فریم‌های بیشتر، تأخیر کمتر و مناظر زیباتری از کهکشانی دور و دور را دریافت خواهند کرد. و حتی کسانی که به پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce RTX 40 دسترسی ندارند، می‌توانند به لطف GeForce NOW تجربه مشابهی داشته باشند.

از طریق NVIDIA GeForce

در مورد آنچه که برای اجرای بازی با کیفیت Ultra نیاز است، نیازمندی‌های سیستم رایانه شخصی منتشر شده توسط Massive Entertainment نشان می‌دهد که این بازی به یک راه‌اندازی دقیق نیاز دارد. برای جزئیات بیشتر، Star Wars Outlaws به پردازنده‌های گرافیکی برتر GeForce RTX 4080 (16 گیگابایت) یا Radeon RX 7900 XTX (24 گیگابایت) نیاز دارد. با توجه به اینکه ردیابی پرتو در میان است، بهتر است به سراغ پردازنده‌های گرافیکی RTX NVIDIA بروید، زیرا این پردازنده‌ها عملکرد RT بسیار بیشتری در هسته‌ها دارند. جالب اینجاست که Massive Entertainment به کاربران توصیه می‌کند که بازی را با قابلیت ارتقاء دهنده در تمامی رزولوشن‌ها اجرا کنند و باید روی پیش‌تنظیم کیفیت تنظیم شود.

خوب این است که این بازی از هر سه ارتقاء دهنده اصلی از جمله NVIDIA DLSS 3.5 (Frame Gen)، FSR 3.0 (Frame Gen) و XeSS 1.3 پشتیبانی می کند. در زیر لیست کاملی از ویژگی‌های رایانه شخصی وجود دارد که باید از بازی در زمان عرضه انتظار داشت:

  • نور، بازتاب‌ها و سایه‌های سراسری با ردیابی پرتو
  • پشتیبانی از NVIDIA RTX dynamic illumination (RTXDI)
  • پشتیبانی از NVIDIA DLSS 3.5 (بازسازی پرتو، تولید فریم، وضوح فوق العاده)
  • پشتیبانی از Intel XESS 1.3 و AMD FSR 3.0 (افزایش مقیاس و تولید فریم)
  • گزینه های سفارشی سازی عمیق
  • نرخ فریم بدون پوشش
  • حالت نمایش سینمایی 21:9
  • پشتیبانی چند مانیتور و فوق عریض

پیش از این، اینتل همچنین تأیید کرد شریک راه اندازی CPU عنوان AAA آینده یوبی سافت است. موتور Snowdrop به طور خاص برای پردازنده‌های نسل چهاردهم اینتل بهینه‌سازی خواهد شد، اگرچه خود پردازنده‌های نسل چهاردهم در حال انجام کار بهینه سازی برای اطمینان از ثبات برای گیمرها پس از ماه های بی شمار مشکلات. بهینه‌سازی‌ها احتمالاً از طریق APO در دسترس خواهند بود که می‌تواند سودهای دو رقمی را ارائه دهد. بازی به زودی راه اندازی می شود، بنابراین ما به زودی یک پست ارزیابی عملکرد برای آن آماده خواهیم کرد!

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل