Star Wars Outlaws ویژگی‌های رایانه شخصی را در تریلر جدید نشان می‌دهد

Star Wars Outlaws ویژگی‌های رایانه شخصی را در تریلر جدید نشان می‌دهد

در حالی که Star Wars Outlaws تنها چند هفته تا عرضه باقی مانده است، Ubisoft یک تریلر رسمی جدید از گیم پلی رایانه شخصی را به اشتراک گذاشته است که ویژگی های اصلی این نسخه را نشان می دهد. اکثر آنها با کمک NVIDIA، با RTX Direct Illumination، اجرا شد. در مقایسه زیر، می‌توانیم ببینیم که وقتی RTXDI فعال است، جزئیات زمین بسیار بیشتر قابل توجه است.

این بازی همچنین از روشنایی جهانی با ردیابی پرتو و بازتاب‌های ردیابی پرتو پشتیبانی می‌کند. در پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX، کیفیت تمام جلوه‌های ردیابی پرتو با NVIDIA DLSS 3.5، همچنین به عنوان بازسازی اشعه شناخته می شود. همانطور که قبلاً دیده بودیم که این فناوری برای اولین بار در Cyberpunk 2077: Phantom Liberty معرفی شد، بازتاب ها به ویژه هنگامی که Ray Reconstruction فعال باشد بسیار واضح تر می شود و Star Wars Outlaws نیز از همین قانون پیروی می کند.

البته، برای دستیابی به حداکثر کارایی، Star Wars Outlaws از NVIDIA DLSS Super Resolution و Frame Generation پشتیبانی می کند. در تریلر، زمانی که هر دو فعال می شوند، نگاهی کوتاه به نرخ فریم می گیریم. به نظر می رسد این یک فضای کانتینا با تعداد کمی NPC در اطراف است و نرخ فریم در حدود 110 فریم بر ثانیه در حال حرکت است. البته، از آنجایی که یک بازی جهان باز است، ممکن است نرخ فریم در مناطق دیگر کمتر باشد. علاوه بر این، این احتمالاً در قوی‌ترین GPU موجود در بازار، GeForce RTX 4090 ثبت شده است. در آخر، NVIDIA Reflex نیز پشتیبانی می‌شود.

در بخش CPU، بازی بهینه شده برای پردازنده های نسل چهاردهم اینتل، ارائه “بهینه سازی عملکرد مقیاس پذیری CPU”. یک بسته بازی از آوریل تا 31 ژوئیه در دسترس بود. کسانی که از این پیشنهاد استفاده کردند، یک پردازنده جدید از خرده فروشان واجد شرایط خریداری کردند، قبل از راه اندازی یک کد رایگان دریافت می کنند.

سیستم مورد نیاز رایانه شخصی به اشتراک گذاشته شد چند هفته پیش توسط یوبی سافت، اما می‌توانید به سرعت آنها را در اینفوگرافیک زیر بررسی کنید. در صورتی که الزامات سیستم را برآورده نکنید، همیشه جریان ابری گزینه از طریق GeForce NOW.

Star Wars Outlaws در تاریخ 30 آگوست برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S|X منتشر می شود. Ubisoft اخیرا به اشتراک گذاشته شده نقشه راه پس از عرضه، که شامل دو بسط بسته داستانی، Wild Card (موعد مقرر در پاییز 2024) و A Pirate’s Fortune (در بهار 2025) می باشد. برای یک خلاصه کامل از اطلاعات موجود بازی، خلاصه ما را بررسی کنید مقاله.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل