یکی از صاحبان آی‌پد متوجه شد که چگونه فورتنایت را در حالی که در خارج از اتحادیه اروپا زندگی می‌کند اجرا کند، ادعا می‌کند که کل این فرآیند 10 ساعت از او زمان برده است.

یکی از صاحبان آی‌پد متوجه شد که چگونه فورتنایت را در حالی که در خارج از اتحادیه اروپا زندگی می‌کند اجرا کند، ادعا می‌کند که کل این فرآیند 10 ساعت از او زمان برده است.

Fortnite به دلیل اختلافات قانونی بین این دو شرکت از تمام پلتفرم‌های اپل حذف شد، اما اتحادیه اروپا اقداماتی را ارائه کرد که به Epic Games اجازه داد تا این عنوان را یک بار دیگر بازگرداند. با این حال، باید توجه داشت که تنها کشورهایی که تحت اتحادیه اروپا قرار دارند در اجرای بازی موفق خواهند شد، اما یک فرد مداوم نگرش “هرگز تسلیم نشو” بود که به او اجازه داد در حالی که در خارج از این بازی زندگی می کرد، آن را روی آی پد روشن کند. آن مناطق.

فردی ادعا می کند که یک آموزش کامل در مورد نحوه اجرای موفقیت آمیز Fortnite در دستگاه های سازگار اپل در حالی که خارج از اتحادیه اروپا زندگی می کند ارسال خواهد کرد

اگر در ایالات متحده، کانادا یا هر منطقه دیگری که تحت اتحادیه اروپا نیست زندگی می‌کنید، دانلود و نصب Fortnite در iOS و iPadOS غیرممکن است. اگر از مسیر مستقیم استفاده کنید که به دنبال بازی در اپ استور اپل است، یک مانع بزرگ است. با توجه به شواهدی که ساندرز تک در X منتشر کرد، او فورتنایت را اجرا کرد و همچنین اشاره کرد که برای اجرای این عنوان 10 ساعت نیروی بی رحمانه طول کشیده است. او قصد دارد یک آموزش کامل بسازد، اما بیان می کند که تکمیل آن 5 تا 10 ساعت طول می کشد.

وقتی از او سوال شد که چرا آپلود یک آموزش اینقدر طول می کشد، ساندرز تک پاسخ داد که او باید کل فرآیند را در iPad دیگری تکرار کند و چگونگی دور زدن قفل منطقه اتحادیه اروپا را بیابد. با نگاهی به ویدیوی کوچکی که او در تاپیک پست کرده است، انتخاب شخصیت های بازی Fortnite قابل مشاهده است، اما او قادر به نصب برنامه های جدید نیست. این محدودیت قطعاً مربوط به ورود بی رحمانه او به بازی بود، اما او هنوز توضیح محکمی ارائه نکرده است.

خروج از نسخه موبایل