پرداخت های رمزنگاری شده: Flexa جعبه ابزاری را برای ساده سازی پرداخت های دیجیتال معرفی می کند

پرداخت های رمزنگاری شده: Flexa جعبه ابزاری را برای ساده سازی پرداخت های دیجیتال معرفی می کند

Flexa Flexa Components را راه‌اندازی کرده است، مجموعه جدیدی از ابزارهای تلفن همراه که برای ساده‌سازی پرداخت‌های دیجیتال در برنامه‌های کیف پول طراحی شده است.

این جعبه ابزار برای رسیدگی به پراکندگی طولانی مدت در صنعت پرداخت های دیجیتالی طراحی شده است، جایی که سیستم های متفاوت و کارمزد تراکنش های بالا موانعی را برای بازرگانان و توسعه دهندگان ایجاد کرده است.

رابط آن از کیف پول هایی با استفاده از بیت کوین پشتیبانی می کند (BTC)، اتریوم (ETH)، Litecoin (LTC)، Polygon (MATIC)، Zcash (ZEC)، و موارد دیگر.

این خبر در حالی منتشر می شود که اپل برای باز کردن تراشه پرداخت آیفون خود تنظیم کنید به توسعه دهندگان شخص ثالث این تغییر به توسعه دهندگان، از جمله کسانی که در صنعت کریپتو هستند، اجازه می دهد تا به فناوری ارتباط میدان نزدیک آیفون برای پرداخت های درون فروشگاهی، کرایه های حمل و نقل و سایر موارد استفاده کنند. 

اعلام و پیشرفت‌های مشابه، مانند جعبه ابزار جدید Flexa، می‌تواند کریپتو را به جریان اصلی تبدیل کند و پذیرش آن را افزایش دهد.

این به دنبال روند در حال توسعه است که تنظیم‌کننده‌های مالی در حال بررسی تغییر شکل پرداخت های دیجیتال با ادغام بلاک چین و هوش مصنوعی. این تغییر به تبادل ارزش توکن شده و افزایش منجر می شود ربات ها به عنوان مصرف کنندگان جدید در نتیجه، شفافیت و کارایی برای انطباق شیوه‌های مالی سنتی بسیار مهم است.

دستگاه ابزار Flexa

مجموعه ابزار Flexa به برنامه‌های کیف پول اجازه می‌دهد مستقیماً با سیستم‌های نقطه‌فروش تاجر ارتباط برقرار کنند و از دارایی‌های دیجیتال مختلف برای پرداخت‌های فوری در سراسر ایالات متحده پشتیبانی می‌کند

این جعبه ابزار شامل کارمزد تراکنش صفر، قابلیت پرداخت فوری، و یک رابط کاربر پسند است که به راحتی با برنامه های کیف پول موجود ادغام می شود. این برنامه با در نظر گرفتن حریم خصوصی طراحی شده است و جمع آوری داده های شخصی را برای اطمینان از تراکنش های امن و خصوصی به حداقل می رساند.

Flexa Components به توسعه دهندگان یک سیستم پشتیبانی جامع ارائه می دهد تا به راحتی پرداخت های دیجیتال را در برنامه های خود ادغام کنند. بازرگانان از پردازش پرداخت سریع‌تر، کارمزدهای پایین‌تر، و بهبود تجربه مشتری، با کاهش خطر تقلب یا بازپرداخت هزینه سود می‌برند.

هدف گسترده‌تر Flexa این است که ارزهای دیجیتال را در تراکنش‌های روزمره در دسترس‌تر و کاربردی‌تر کند. راه اندازی Flexa Components نشان دهنده یک گام مهم در این مسیر است، زیرا این شرکت به توسعه پیشنهادات خود برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای پرداخت های دیجیتال یکپارچه ادامه می دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل