هنگامی که Human August Update منتشر شد، شامل دامداری حیوانات نیز می شود

هنگامی که Human August Update منتشر شد، شامل دامداری حیوانات نیز می شود

این ماه، یک به‌روزرسانی بزرگ برای Once Human منتشر شد و به همراه آن برخی از ویژگی‌های مهم مانند Animal Capture و Animal Ranching نیز ارائه شد. علاوه بر آن، «هواپیما زنده» اکنون به آسمان می رود و رویدادهای جدید درون بازی، پوسته موتور سیکلت جدید و سایر ویژگی های جدید را به ارمغان می آورد. به‌روزرسانی سپتامبر برای Once Human نیز در حال شکل‌گیری گسترده است و یک سناریوی PvP جدید به بازی اضافه می‌کند.

Once Human از زمان انتشار بسیار خوب عمل کرده است و به اوج 230000 بازیکن همزمان و رتبه پنجم در نمودار تعداد بازیکنان Steam. این بازی به شدت بر روی محتوای چند نفره تمرکز دارد و توسعه دهندگان به طور خستگی ناپذیری برای افزودن محتوای جدیدی که مخاطب را سرگرم نگه می دارد کار کرده اند.

از آنجایی که شما برای بقا در دنیای آخرالزمانی مبارزه می‌کنید، دامداری حیوانات می‌تواند برای شما مفید باشد و به بازیکنان اجازه می‌دهد مزارع خود را ایجاد و نگهداری کنند. این مزارع می‌توانند انواع مزیت‌ها را برای مهاجران در کمپ فراهم کنند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند که حیواناتی مانند گراز، گوزن، گرگ، گوسفند و غیره را در دست بگیرند.

حیوانات می توانند با پرورش مزرعه خود خز، شیر و گوشت تهیه کنند. اگر حیواناتی ندارید که بتوانند آن را فراهم کنند، حیوانات تهاجمی تر در مزرعه شما می توانند به دفاع از شهرک شما در برابر تهدیدات نزدیک کمک کنند. Animal Ranching به همین جا ختم نمی‌شود، زیرا یک به‌روزرسانی بزرگ برای ماه سپتامبر به بازیکنان امکان می‌دهد جانوران کمیاب را پرورش دهند، که می‌تواند مزایای بیشتری را برای مزرعه از قبل موجود شما فراهم کند.

با حرکت به سمت “هواپیمای زنده”، یک جانور عظیم الجثه که در آسمان ها اوج می گیرد، بازیکنان می توانند از به روز رسانی 15 آگوست روی این موجود سوار شوند، جایی که بازیکنان می توانند در چالش های تیراندازی انحصاری شرکت کنند تا جوایز ویژه را به دست آورند.

چالش‌های «هواپیمای زنده» تنها از به‌روزرسانی ماه اوت در دسترس نیستند. بازیکنان در Once Human اکنون می توانند در رویدادهای “مسابقه جهان باز” شرکت کنند. در این رویدادها، بازیکنان مسئول ساخت وسایل نقلیه زمینی سفارشی برای شرکت در چالش‌های مبتنی بر امتیاز هستند. انتخاب مسیرهای منحصر به فرد بیشتر و جدا شدن از جمعیت می تواند امتیاز بیشتری کسب کند.

در ماه سپتامبر، دومین سناریوی PvP در مقیاس بزرگ Once Human راه اندازی می شود. در آن، بازیکنانی که در Prismverse’s Clash شرکت می‌کنند، باید در کنار Rosetta یا Mayfly قرار بگیرند. در این سناریو، بازیکنان باید برای به دست آوردن انرژی منشور با ناهنجاری‌های کمپ مبارزه کنند.

Once Human نیز تنها چند روز دیگر در Gamescom به نمایش گذاشته خواهد شد. شرکت‌کنندگان می‌توانند در سیاهچالی که مخصوص Gamescom ساخته شده است شرکت کنند و برندگان هدایای ویژه Once Human دریافت خواهند کرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل