Warzone در حال جدا شدن از Premium Call of Duty Games است

Warzone در حال جدا شدن از Premium Call of Duty Games است

در تلاشی برای کاهش حجم دانلود بزرگتر بازی‌های Call of Duty، Warzone رسما از بازی های Call of Duty. توسعه دهندگان Activision در حال آماده شدن برای ایجاد تغییرات قابل توجه در لانچر Call of Duty HQ در رایانه شخصی هستند، بنابراین علاقه مندان به Warzone فقط می توانند فایل های مخصوص Warzone را دانلود کنند.

برای اجازه دادن به این رویداد بزرگ، به‌روزرسانی‌های جدید را به آرامی و با دقت در راه‌انداز منتشر می‌کنند. این نه تنها برای اطمینان از اینکه همه چیز در طول مسیر خراب نمی شود، بلکه برای کاهش حجم نصب سایر بازی های Call of Duty نیز به هر میزان است. برای اطمینان از کاهش حجم بازی‌ها، Activision فناوری استریم خود را گسترش می‌دهد و در عوض محتوای بیشتری را به استخر پخش اضافه می‌کند.

انجام این کار به این معنی است که آن‌ها محتوای کمتر استفاده شده را در حافظه پنهان جریان پخش می‌کنند و به گسترش محتوایی که می‌توان به طور کلی پخش کرد ادامه داد تا بار روی پخش‌کننده‌ها کاهش یابد. یکی از بخش‌های این گزینه گزینه “On-Demand Texture Streaming” است که به “On-Demand High Quality Streaming” تغییر خواهد کرد. در حالی که ممکن است خیلی متفاوت از آنچه اکنون است به نظر نرسد، دو گزینه برای استفاده بازیکنان وجود خواهد داشت. یکی از گزینه‌ها، گرافیک‌های با وفاداری بالاتر را که به پهنای باند بیشتری نیاز دارند، در اولویت قرار می‌دهد، در حالی که دیگری کیفیت گرافیکی را نادیده می‌گیرد و از پهنای باند کمتری استفاده می‌کند.

با انجام این اصلاح انبوه، آنها امیدوارند که دسترسی به سایر بازی‌های موجود در لانچر را آسان‌تر کند، و بازیکنان فقط باید آنچه را که می‌خواهند بازی کنند، دانلود کنند. متأسفانه برای برخی، بازیکنان باید فایل‌های بزرگ‌تری را دانلود کنند تا راه را برای دانلودهای کوچک‌تر هموار کنند. این یک فرآیند طولانی است که Activision زمان زیادی را در آن غرق خواهد کرد.

کاربران پلی استیشن 5 به احتمال زیاد از همه ناراضی‌تر خواهند بود، زیرا باید چهار بخش جداگانه را در فصل 5 Reloaded دانلود کنند. این شامل به‌روزرسانی اولیه در سطح سیستم و سه مورد دیگر است که با باز کردن Modern Warfare 3 و Warzone فعال می‌شوند. با این حال، این در حال حاضر فقط برای بازیکنان فعلی که در حال حاضر بازی می‌کنند و همچنان با آخرین تکرارهای فرنچایز همراه هستند، ضروری است. کسانی که کاملاً تازه وارد این فرنچایز شده اند، مجبور نیستند با این موضوع کنار بیایند.

Activision دارای برنامه خود را برای بازسازی بزرگ ارسال کرد و راه را برای Black Ops 6 باز می کند. در زیر برنامه زمانی است که افراد می توانند انتظار داشته باشند:

  • سازماندهی مجدد محتوای بازی، بخشی از به‌روزرسانی فصل 5 بارگیری مجدد (21 اوت)
  • Black Ops 6 Open Beta (30 اوت)
  • رابط کاربری جدید (اواسط اکتبر)
  • راه اندازی Black Ops 6 (25 اکتبر)

علاوه بر این، هرکسی که پس از آپدیت بارگذاری مجدد فصل 5 وارد سیستم شود، بسته ای از Battle Pass Tier Skips و Double XP Tokens دریافت خواهد کرد. به عنوان یادآوری، Black Ops 6 در روز اول از طریق Game Pass در دسترس است.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل