FTM با جهش 8 درصدی جایگاه برتر را تضمین می کند، اما بازار هشدار می دهد که در آینده احتیاط کنید

FTM با جهش 8 درصدی جایگاه برتر را تضمین می کند، اما بازار هشدار می دهد که در آینده احتیاط کنید

Fantom، یک پلت فرم بلاک چین مقیاس پذیر برای DeFi، در صبح روز 16 اوت 8 درصد افزایش یافت و آن را به بهترین عملکرد در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل کرد.

در زمان نگارش، Fantom (FTM) هنوز فعال بود 8٪، با 0.393 دلار به ازای هر داده از crypto.news مبادله می کنند. حجم معاملات روزانه این دارایی کریپتو 84 درصد افزایش یافت و در حدود 274 میلیون دلار بود، در حالی که ارزش بازار آن 1.1 میلیارد دلار بود و آن را در رده 70 در میان برترین ارزهای دیجیتال قرار داد.

نمودار قیمت 24 ساعته FTM– 16 اوت | منبع: crypto.news

قیمت توکن از زمان کاهش به 0.276 دلار در 5 آگوست، زمانی که کریپتو و بازارهای سهام سقوط کردند که منجر به بیش از 1 میلیارد دلار انحلال. علیرغم اینکه FTM آخرین بار در 21 مارس به سطحی رسیده است، FTM هنوز 88 درصد از بالاترین رکورد خود یعنی 3.46 دلار ثبت شده در اکتبر 2021 کاهش یافته است.

قیمت فعلی

Fantom آن را کمی بالاتر از باند بولینگر متوسط ​​قرار می دهد. در 0.3691 دلار و بسیار پایین تر از باند بالا در 0.4581 دلار. باند پایین در $0.2801 قرار دارد.

FTM Bollinger Band و RSI – 16 اوت | منبع: crypto.news

این نشان می‌دهد که FTM در محدوده معمولی باندهای بولینگر خود، به ویژه در نیمه بالایی این محدوده، معامله می‌شود. قیمت بالای باند میانی اما هنوز به باند بالایی نزدیک نشده است، می تواند نشان دهنده این باشد که جو بازار نسبتاً صعودی است. با این حال، این توکن هنوز قدرت لازم برای به چالش کشیدن سطح مقاومت بالای 0.4581 دلار را نشان نداده است.

FTM با اندیکاتورهای خنثی، در انتظار کاتالیزور بازار ادغام می شود

این واقعیت که FTM در باندهای بولینگر باقی می‌ماند، نشان می‌دهد که حرکت قیمت در سطوح نوسانات مورد انتظار است و هنوز به نقطه‌ای از خرید یا فروش بیش از حد نرسیده است. نزدیکی به نوار میانی نشان‌دهنده یک مرحله تثبیت یا یک روند صعودی ملایم است، اما نه یک شکست قوی.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی در حال حاضر روی 49.61 است. این سطح نزدیک به علامت خنثی 50 است، که نه شرایط خرید و نه بیش از حد فروش را نشان می دهد. این امر همچنین از این ایده حمایت می‌کند که FTM در یک دوره تثبیت است و بازار در مورد حرکت مهم بعدی تصمیم‌گیری نکرده است.

در حالی که FTM با معامله در بالای باند بولینگر وسط، رفتار صعودی ملایمی از خود نشان می‌دهد، عدم فشار قوی به سمت باند بالا و RSI خنثی نشان می‌دهد که توکن در حالت تثبیت است.

بازار می‌تواند منتظر یک کاتالیزور برای تعیین جهت بعدی باشد، خواه این حرکت صعودی برای آزمایش باند بالایی باشد یا بازگشت احتمالی به سمت باند میانی یا پایین‌تر. تجزیه و تحلیل گسترده تر از حرکت قیمت FTM در نمودار روزانه نیز یک الگوی گوه نزولی را نشان می دهد. قیمت کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است و از مارس 2024 تا کنون 78.59% از بالاترین قیمت 1.22 دلار به 0.26 دلار کاهش یافته است.

در یک یادداشت خوش بینانه تر، عمل قیمت FTM شروع یک مرحله صعودی را نشان می دهد، زیرا توکن از خط روند حمایت شروع به صعود کرده است. طی 11 روز گذشته، FTM 33.51 درصد افزایش داشته است که آن را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه قرار داده است. با این حال، افزایش اخیر فشار فروش در حدود 0.40 دلار منجر به رد شدید قیمت در آخرین شمع روزانه شد و نگرانی‌ها را در مورد بازگشت نزولی احتمالی افزایش داد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل